Forester, multumesc. E clar, ma duc la mecanic.
Mihai, tot ce stiu e ca le voi schimba.
Am mai multe variante. Aia de doi lei la propriu si la figurat, cu ceva, probabil polmo, care nu pica chiar bine cu intermediara, dar sunt ieftine rau, e treaba lor sa le faca sa pice bine ca d-aia-s atelier de tobe. Vreo 4 mil bucata plus manopera.
Am gasit, dupa codurile date de PTR, niste chestii pe net, la vreo 6-8 mil bucata, dar nu stiu ce si cum. Din ce sunt si ce-mi trimit.
Si varianta baga mana-n buzunar, ia calitate si aia e. Ca tot ai bagat o gramada de bani si n-ar prea mai fi alte chestii de facut.
Pe net se lauda o gramada de ateliare ca fac tobe de inox si blablabla. Unii chiar explica ca daca nu respecti nu stiu ce chestii scad performantele masinii,
Asadar, daca sunt ok niste ieftinaciuni si nu scad performantele, ma duc si pun ieftinaciuni.
Daca nu, asa cum m-ati trimis la Cristi, trimiteti-ma la un atelier verificat, care stie cu ce se mananca tobele. Dupa care ma bucur si eu cu adevarat de masina.
Sau, mai simplu, ce tobe ii puneai daca era a ta?
Da, finalele zicea Cristi ca sunt faramate. A facut-o bucati, apoi a montat-o cum trebuie, cu suruburile originale. S-a schimbat in parte sunetul, dar tot uruie. Si acum se aude clar din spatele masinii.