Discuri noi, placute noi, o culisa desfacuta cu autogenul, cealalta cu clesti si vorba buna. Curatate, unse, remontate. Frane brici, volanul teapan.
13 000 km mai tarziu.
Culise blocate , placute tocite inegal. Tremura volanul si cu frana si fara frana.
Culisa desfacuta cu autogenul.
Desi a fost eliminat complet tremuratul volanului la prima impresie, se pare ca nu e chiar asa. A fost eliminat in proportie de 90%
De unde provine acel 10% nu ma duce capul.
Am desfacut discurile, le-am suflat cu aer , am curatat tot in amanunt, le-am verificat cu nu stiu ce masurometru, chiar nu inteleg.
Am plecat de la mecanic, am mers cu 120, totul perfect. Dupa o portiune iar batea usor volanul. Fix la 120. Nici n-am putut s-o testez prea mult c-a fost un accident groaznic chiar in drumul spre casa si-am luat-o pe camp. Distrusii ma trimeteau sa ocolesc vreo 30km. Mi-am permis.