Am rezolvat problema. Asadar am timp o vara intreaga sa-mi gasesc cauciucuri MS bune la un pret ok.
Io nu conduc ca voi. Pe circuit n-am fost niciodata. Nu stiu cu ce se mananca. Nici masina nu ma ajuta, da nici n-o duc la limita. Plus ca nu pot nici daca vreau. Ori e in limitare, ori are alt soft, ori ambele. Iar acum nici nu vreau sa trag de ea pana nu vad ce-i cu softul. Asta inseamna ca e greu sa ma prind de diferenta dintre anvelope. Toate-s ok la 100. Problema e la vreun viraj, la vreo frana, vreo sicana...
Acum detalii despre tremuratul volanului la outback.
Deblocat culise (fara autogen nici sa nu va apucati), unse, schimbat placute de frana pline de carne dar uzate stramb (1 an, 13 000 km)
Problema rezolvata 75%.
Umflat cauciucuri (in doua saptamani un cauciuc avea de la 2,3 - 1,9, iar celalalt 2,1). Bagat 2,4. Daca prima vulcanizare si-a facut treaba, nu stiu. Eu am vazut 0 pe aparate la echilibrat, la presiune nu m-am uitat, am cerut doar 2,3.
Problema rezolvata 90%.
Reechilibrat roti. Dupa doua saptamani de la asa zisa echilibrare, ambele roti au cerut plumbi. Si cam multicel. Au primit.
Problema rezolvata 100%.
Asta e povestea unor draci facuti pentru ca nu aveam destui, nu de alta...
Pe astia cu vulcanizarile lor ii verifica cineva? Au cursuri, au patalamale, au aparatele verificate constant? Mi se rupe mie ca-i obligi sa foloseasca dinamometrica daca ma duc cu roata echilibrata si plec cu ea dezechilibrata de la ei.
PS Jos Iliescu!