Acum, daca mergi cu el numa-n 5 000 de ture, nu prea mai zici ca n-are forta. De la 4000 in sus incepe sa maraie frumusel.
Intr-adevar, mergand normal, nu raspunde ca altele mai tinerele, turbocacatele, pulifrice si mai stiu eu cum, cu motoare de 1l si 5 elice de vant.
Cu cat ai mai mult, cu atat vrei mai mult.
Totodata uita-te cati bani dai pe o skoda care nu face nimic. A, pleaca mai repede de la semafor, da n-ajunge inaintea mea la 200. In zapada se pare ca unde-o pui acolo ramane. E foarte ascultatoare. Pai ce rahat de masina-i aia? La ce-ai dat banii pe ea?
Io ma uit in jurul meu. In afara de alea mai noi si greu accesibile ca pret, nu prea sunt masini care s-o popeasca p-asta. Daca le duci la service nu le mai iei de acolo. Degeaba au sigle cu nume, o pun p-asta langa oricare si n-am nicio teama.
Eram intr-o zi la mecanic. Ala tot comanda de la bardi. Ne-am trezit cu sefu lor pe cap. Ne-a adus personal piesele. Zice "ba nene, am venit sa vad si eu masina asta, sa vad si io o masina adevarata."
PS. N-ai 10 000? Ca poate ma convingi sa ti-o dau inapoi. P-aia din clip atata cere. Cu ce-i mai breaza?