Punem doua poze.
Mie mi se pare ca ai pierdut din iluminatul in lateral, chiar foarte mult, mult prea mult pt linistea mea. Eu unul nu as putea conduce noaptea in afara localitatii cu asa faruri, probabil m-au ajuns batranetile.
A doua poza este facuta intr-un moment cu mai putina lumina naturala, de aceea cred ca daca operatiunea ar fi reusit trebuia sa ai mult mai multa lumina asezata pe strada. Mie mi se apre ca in prima poza farurile tale bat mult mai bine decat dupa operatiune.
Acel obturator este pt a bloca lumina cand ai faza scurta, becul de xenon este unul singur in acel proiector. Cand dai faza lunga se ridica obturatorul si astfel creste si distanta pana la care lumineaza xenonul. Si da, pe Legacy/Outback 2008 tehnologia farurilor este bi-xenon cu un bec H7 pt flashuri care ajuta la completarea luminii pe faza lunga.
Parerea mea este ca solutia cea mai ieftina/eficienta este sa gasesti niste faruri de UK in stare buna, fara sa fi intrat apa in ele/fara crapaturi si sa inlocuiesti/schimbi placuta de cut-off de pe dr pe stg. Faruri sh de UK gasesti mult mai repede si mai ieftin decat cele de EU. Crede-ma, am fost in situatia de a inlocui farurile lovite cu unele de UK, dar pana la urma ...am vandut masina.