Bun.Deci voi incerca sa descriu pe etape cum a decurs operatiunea de reparare a diff central-vasco.
FORESTER diesel ,an 2010,euro5,cutie manuala 6 trepte.
ETAPA 1:
S-a inceput cu golirea uleiului din cutie,aproximativ 3,7 l iar la desfacerea capacului spate a extensiei cutiei au mai curs cam 300ml.
Uleiul a fost recuperat pentru ca il pusesem acum o luna.
Apoi s-a desfacut scutul de la cutie,scutul de la cardan si suportul de la cutia de viteze.
S-a demontat cardanul,nefiind nevoie sa se dea jos si evacuarea,s-a putut strecura cu usurinta pe langa conducta de evacuare.
Diff-ul central-vasco-cupaj se afla in extensia cutiei de viteze (ansamblul diferential central) in partea din spate catre cardan si pentru a ajunge la el s-a desfacut capacul spate al cutiei doar (are 9 suruburi si 2 ghidaje).Capacul s-a desfacut cu grija,nu are garnitura, e etansat cu mastic.Nu a fost nevoie sa se demonteze parghia de la schimbatorul de viteze.S-a extras diferentialul si arborele de angrenare al cardanului.Verificat cei 4 rulmenti si pinioane -totul ok.Deci problema ramanea in diferentialul central mai precis vasco-cuplajul.
As vrea sa atasez ceva poze dar nu reusesc,poate ma invata cineva cum.