Muttley, singura chestiune unde sunt de acord cu tine este diferenta de viteze unghiulare dintre punti (fapt ce am sugerat si eu prin diferitele cazuri de patinare sau incarcare).
Faptul ca amortizoarele sunt stricate nu inseamna ca masina e mai grea pe spate!!!!!!! De unde rezulta ca diametrul rotilor spate e neschimbat. “Lasatul de fund” este o consecinta ca si uzarea diferentialului central ci nu cauza.
Eemplu: bagam 1,5 tone in portbagaj, masina va fi lasata rau si vom avea o raza a rotii mai mica de unde diferentialul va lucra, plus ca este posibil ca fata sa se descarce si sa patineze rotile puntii fata; daca scoatem incarcatura, este posibil sa avem un Forester lasat de fund (deci am stricat suspensia spate), dar din punct de vedere al transmisiei, vitezele unghiulare pe linie dreapta la roti vor fi egale, neavand incarcarea suplimentara.
Eu nu inteleg de ce trebuie sa cautam tot timpul, in afara cauzelor evidente cum ar fi km multi, bataia fluturelui din emisfera cealalta care genereaza uraganul la noi
.