Minusuri: ...
-calorifer habitaclu colmatat;
...
Acest defect mi-a fost semnalat de fostul proprietar. Mecanicul eliminase caloriferul, punand “pe direct” turul cu returul.
Eu am crezut ca sunt mai destept si am pus furtunul pe stuturile radiatorului bagand apa. Vazand ca apa iese, mi-am spus ca e bun, asa ca am refacut legaturile lui cu motorul si surpriza, nu baga deloc caldura in masina.
A urmat demontarea lui:
Nu a fost chip sa il scot fara sa demontez si coloana de directie:
Dupa ce l-am dat jos, am pus iar furtunul pe el si se pare ca apa circula doar in primii doi centimetri din el, practic aproape toate tuburile dintre tur si retur fiind colmatate.
Avand in vedere ca nu am altul inca, ma voi folosi de leacuri babesti si ceva dansul ploii in speranta ca se va desfunda:
Incerc sa preintampin aici cateva intrebari sau remarci:
-radiatorul este schimbat recent (poate din aceeasi cauza) si l-am spalat;
-nu sunt probleme de racire la motor;
-caloriferul eate posibil sa se fi stricat in urma adaugarii unui sealant in circuit (poate radiatorul vechi avea probleme si au incercat sa il repare asa);
-alta cauza ar fi amestecarea mai multor feluri de antigel sau folosirea unui antigel neadecvat (s-a facut o mazga maronie).