Cinci ciorbe mai tarziu si caloriferul era curat incat puteai sufla in el ca in injectoarele lui Micutzu.
Acum trebuia sa curat si conductele de aluminiu dintre compartimentul motor si habitaclu, conducte pe care nu le puteam da jos fara sa demontez bordul. Am facut ceva treaba de instalator si am bagat apa pe ele dinspre motor eliberand pestisorii din ele;
Bidonul l-am pus pe post de navod, ca sa vad captura de pestisori.
Dupa treaba asta,
neconectand caloriferul, am facut flush la circuitul mare: am scos apa din motor, am pus alta apa cu o solutie de curatare pe baza de acetona de la 2+2, am incins motorul, l-am lasat sa mearga vreo 10min, am golit instalatia, am pus alta apa, am lasat iar sa mearga vreo 10min si am golit iar instalatia.
Dupa treaba asta am conectat caloriferul, intregind circuitul de racire si l-am umplut cu apa. Acum este aerisit si baga si caldura in masina.
Cred ca va mai urma un flush cu 2+2 peste ceva timp, apoi apa cu antigel.