Se mai adauga in lista un Subaru ce urmeaza a fi salvat.
Marca: Subaru
Model: Forester SH
An: 2009
Km: 179.000
Motor: EJ204
Cutie: Manuala
Dotari: "Full fara piele si navi"
Plusuri: -fara rugina;
-fara avarii;
-fara GPL;
-interior in stare decenta;
-istoric service;
-kit ambreiaj schimbat;
-distributie si pompa de apa schimbate;
-bujii schimbate;
-carlig de remorcare.
Minusuri: -cutie de viteze stricata;
-bara fata cam jumulita;
-discuri de frana ruginite;
-mica indoitura pe stalpul dreapta spate;
-parbriz crapat;
-calorifer habitaclu colmatat;
-afisaj radio defect.
Scurta poveste a Forester-ului ar suna cam asa: Masina a fost cumparata in 2011 de catre vanzator de la primul proprietar din Bucuresti si a intretinut-o si folosit-o pana in august 2017, cand in urma unor zgomote prin cutie, masina a fost trasa sub copacul din titlu in speranta unei reparatii la cutie.
Vanzatorului i s-a comunicat ca schimbatorul de viteze nu se repara si trebuie inlocuit, asa ca, din necesitatea unui autoturism, acesta a cumparat alta masina. Timpul a trecut iar decizia finala a fost vanzarea ei.
Eu ma asteptam ca schimbatorul sa fie bucati, dar am avut surpriza sa fie neumblat, cu exceptia capacului de la diferentialul central, lucrare regasita in cartea service (schimbare rulmenti diferential la 70.000km de catre SMT).
Bineinteles ca am facut bucati cutia a doua zi si am constatat urmatoarele defectiuni:
-rulmentul cu flansa de la central spart;
-ceilalti rulmenti de la diferential uzati;
-joc in rulmentul arborelui primar (cel scurt de la intrare, care antreneaza arborele de reductie si se prelungeste cu arborele
secundar);
-avand in vedere ca rulmentul arborelui primar are joc, se va schimba si rulmentul cu ace pe care se sprijina arborele primar de cel secundar.
In acest moment cutia este curata si asteapta cei 7 rulmenti, iar eu sunt mai nerabdator ca la sosirea STI-urilor din Japonia
.