La 2009 nu este niciodată gol sau aproape de gol. Așa funcționeaza.Are funcția de regenerare pasiva dacă mergi și atinge temperatura optima cu posibilitatea de golire pana la 50%, apoi pune peste si la următoarea ii face regenerare activa.( le alternează)
La 2009 nu scadea sub 30%.
Pentru 2012 e foarte posibil sa se fi schimbat parametrii de umplere/golire.
Gol complet filtrul a fost doar nou in primele regenerari de rodaj.
Când făcea regenerări la drum întins ( dacă făcea in oras e normal )la 200-250 km/h eu suspectam combustibilul, uleiul sau aerul. ( inclusiv filtrul de aer și apoi mai departe)
Este o mașina sensibilă.
De obicei era combustibilul de vina.Aditivul de proasta calitate sau insuficient omogenizat.
Singurul care a mers fără reproș aproape de fiecare data e OMV aditivată. Deși am
nimerit si pe la ei mai slab dar o singura data.
In rest nu este nicio garanție ca vei găsi aceeași calitate la pompele pe care le frecventezi.(inclusiv mol)
Dacă nu pui aditivată sa nu ai pretenții de niciun fel. Knockul e la el acasă. ( și la aditivată neomogenă la fel)
Cea neaditivata și îndoită e cea mai periculoasa. Ajunge multă in ulei și ți-l matraseste pentru ca nu arde corespunzator in filtru in timpul regenerării iar softul toarnă ca sa se termine.
Motorina de calitate alterează nesemnificativ uleiul iar motorul nu își schimba sunetul de funcționare după regenerare. Cea proasta, o auzi.
Nu prea sunt mașini de România,știu.
La 8000km e gata uleiul tău. Counterul de diluție e teoretic, el nu stie ce ai pus tu in ea in aia 8000km. Fă-i revizia.