Domnu', domnu', te fofilezi!
Intrebarea nu era ce ti-ai lua cu 50k, ci daca ai fi luat Foresterul in cazul in care ar fi costat 50.000, iar Ascentul 70.000 sau ceva de genul.
Daca si cu parca,..... pe o barca ,,........ Nu stiu ce as face daca ar fi altfel. Poate as lua, poate nu, poate as lua altceva la banii astia, Habar nu am.
isi ia fara wc-teu si ics-mod........
........cu asta sper ca nu mai blamezi asa mult modelele vechi
Nu blamez deloc modelele vechi, Am spus ca cele noi sant mai performante mai ales datorita noilor tehnologii. Dar aici fiecare cu parerea lui.
Ptr offroad mi-as lua una cu CVT si X-Mode, dar astea au aparut dupa 2014 ceea ce inseamna ca inca sant noi si scumpe iar eu nu sant milionar. Si nu m-am damblagit cu capu' ca sa dau peste 10.000 CAD pentru o masina ca sa ies de 4-5 ori pe an prin mocirle.
Alte impresii dupa inca cativa km facuti ieri si azi.
CVTul lucreaza mai fin, mai frumos, mai rapid, Schimba foarte bine. Marr a explicat ieri bine noutatile in privinta asta, nu ma mai repet.
Clapeta de la busonul de benzina se deschide apasand o data pe ea, se inchite apasand inca o data pe ea. Asa ca butonu' de la pix. O data usile blocate din telecomanda se blocheaza si clapeta si nu mai poate fi deschisa. Cea veche avea o maneta langa scaunul soferului si deschidea clapeta prin intermediul unui cablu. Not big deal, dar clapeta de langa scaun se umplea de nisip, noroi si sare se murdarea ca naiba. Cand deschideai ca sa bagi benzina iti murdareai degetele.
Geamul soferului se dechide si daca motorul e oprit cu conditia ca cheia sa fie in contact. La cea veche trebuia ca cheia sa fie in pozitia Bord pom de iarna.
Raza de viraj e mai mica. ies mai usor din locul de parcare din garaj. Cu cea veche ieseam la limita printre doi stalpi. Cu cioara ies mai lejer. Inca nu m-am obisnuit cu noul gabarit, si cand parchez de frica sa nu raschetez jentzile ma trezesc ca parchez la o juma' de metru de bordura. Imi trece cu timpul.
Radioul functioneaza chiar si fara cheie in contact. Se stinge doar dupa ce deschizi usa ca sa iesi afara. la cealalta cand scoteai cheia se inchidea radioul.
Ramele de la geamuri sant mai inguste decat la cea veche. Sper ca in urmatorul cincinal Subaru sa mai scoata un model fara rame.
Fiind inca in rodaj, merg bland cu ea. Nu fortez ca sa vad ce-i poate motorul, nu merg cu S. Dar chiar si asa se simte ca e ceva mai puternic, cei 12 calutzi de plus isi fac simtita prezenta. Motorul merge in RPM putin mai joase la aceeasi viteza fata de cealalta.
Directia e precisa si usoara, nu e mare diferenta intre asta si cea veche. Dar e o mare diferenta intre cele dinainte. Imi amintesc ca cu Legacy-ul su FRSul albastru faceam muschi de la volan dupa un drum de cateva ore.
Sunetul de la semnalizator e diferit de calalta. Suna ca la RR sau Bentley
nu mai suna ca Tac Tac ca la releele de la Dacia. Avertizirul de la centura de siguranta neacrosata si el suna diferit. E o alarma electronica melodioasa, nu mai e Bip Bip . Daca pleci de pe loc si nu iti pui centura, incepe sa sune. Daca nici dupa 15 sec. nu acrosezi centura intensitatea sunetului se dubleaza.
Zilele astea o sa imi instalez beculet in torpedo. Asta numai ca sa ii oftic pe japonoi