Update. Am mers cu masina in Grecia - cca 2k km dus intors. Plusuri si minusuri observate de mine:
Minus
- Scaun sofer incomod. Am varianta in piele cu scaune electrice reglabile in 327 de directii - scaunul e prea tare, mi-a amortit dosul dupa fiecare 2h de condus.
- suspensii prea moi - in curbele luate cu viteza se inclina cam mult. Sta bine pe sosea dar iti cam incearca nervii.
- i dicatorul de presiune scazuta - nu spune care roata a pierdut presiune
- lipsa priza in portbagaj
Plus
- consum decent - 8.6 l/100km pe bord cu cca 220kg incarcare. 8.1 pana in vama la greci unde am stat 4 ore. A crescut vertiginos cand am plimbat-o pe dealurile din Sithonia. Mers 120-150 pe autostrada, 80-120 pe DN.
- cutia e bestiala, ma declar incantat. Mers pe mod I nu poti depasi pe cineva care merge cu 100km in fata. Adica poti incerca dar sunt sanse mari sa mori. Cand o calci la podea sare cutia in 5xxx ture, nu isi gaseste repede “treapta” potrivita, pierzi tmp pretios. Dar pe I ai consum foarte bun. Pe S lucrurile se schimba putin. Pe manual insa nu am simtit mare diferenta fata de Forester SH diesel. Cand vrei sa depasesti scurt, stai cu a3a la 3800-4000 rpm la 90-100 km si cand bagi piciorul trage ca un bou pana la 5500 rpm. Daca schimbi a4a aici ajungi tot in 4k rpm si iar trage. Ia ceva tmp pana te obisnuiesti cu padelele. Consumul creste pe masura, dar daca ai nevoie sa depasesti ajuta enorm. Pleven - Byala numai asa am mers la intoarcere.
- sistemul de sunet HK face toti
- Xmode folosit pe diverse drumeaguri ce coboara din sosele spre golfuri putin populate - like a boss
- spatiuuuuuul interior
- compul de bord. Consum pe bord = consum la pompa +-0.1l/100 km