Impresii despre mașină după tură de weekend:
-am făcut aproximativ 550km in 2 zile, dintre care probabil în jur de 100 de off-road.
-in general off-road ușor, cu porțiuni medii, pietre, șanțuri, treceri în diagonală
-în off-road mașina plutește. Desigur în limitele unei suspensii de stradă, dar comparativ cu Foresterul (sh), zdruncina mai puțin, amortizează mai bine.
-garda la sol este suficienta, am atins de 2 ori ușor, o data din neatenție. Cu Foresterul aș fi atins cu scutul de câteva ori.
-când ieși de pe off-road pe șosea chiar simți că plutești, mașina este incredibil de confortabilă
-CVT-ul e de vis, retrag orice vorbeam de rău despre el, pur si simplu ai control imens la viteză mică și asta le pietre și la zone cu obstacole, e aur. În plus îmi place cum merge și la drum lung, se mulează pe ce vreau să fac de cele mai multe ori.
-am tras puțin de ea și pe serpentine și drumuri virajate, stă extrem de bine pe șosea. Poți să intri cu încredere și viteză în curbă și când ii dai gaz de scoate din viraj exact pe unde vrei tu să iei.
-încep să cred că cvt + diesel = love și mă felicit pentru alegere. Pentru mașina asta, pentru cutie, are nevoie de un turbo, și dacă altul nu se poate, dieselul suplinește cu succes. Desigur, nu e o mașină sport, dar oferă suficientă distracție în curbe cel puțin pentru mine.
-am făcut toată tură cu puțin peste jumătate de rezervor.
Vă las cu un test de diagonală la ieșirea din "camping".Eram curios cum se descurcă transmisia, fără avânt, fără xmode, fără tc decuplat. Personal am fost plăcut impresionat