Ieri am avut iar o bucată lungă de mers, condus de dimineața pānă seara. Prima bucată pe Autobahn unde am băgat ceva viteză. Motorul trage foarte bine pānă la 200, am fost forțat de multe ori să accelerez să las pe unii din spate să treacă și n-am simțit niciodată că sunt īntr-un tir, sentiment pe care īl am cu sh-ul la 120 cānd vreau să depășesc
La viteza aia īnsă, mașina e foarte zgomotoasă, nu că aș merge constant oricum.
A doua bucată a fost prin Slovenia/Italia/Croația, pe drumuri secundare. Aici pot să zic că m-am īndrăgostit de mașină. Am mers īntr-un ritm de confort sport ca să zic așa, legal dar mereu la limită, īncetinit din scurt īnainte de curbă, accelerat la ieșire. Au fost drumuri cu viraj după viraj, superbe, și mașina s-a descurcat excelent. Dacă īnveți cutia și mereu putere cānd apeși pedala și asta mi se pare fantastic. Cred că a fost cea mai faină experiență sportivă īntr-o mașină care nu este sport. Suspensia īncă o data zic, excelentă.
Subaru a reușit un balans excelent cu mașina asta, sunt foarte incantat de alegere.
La afișajul ăsta pe bord, imediat după alimentare, m-a pufnit rāsul. Cam așa e consumul, de tot rāsul