Ieri am avut iar o bucată lungă de mers, condus de dimineața până seara. Prima bucată pe Autobahn unde am băgat ceva viteză. Motorul trage foarte bine până la 200, am fost forțat de multe ori să accelerez să las pe unii din spate să treacă și n-am simțit niciodată că sunt într-un tir, sentiment pe care îl am cu sh-ul la 120 când vreau să depășesc

La viteza aia însă, mașina e foarte zgomotoasă, nu că aș merge constant oricum.
A doua bucată a fost prin Slovenia/Italia/Croația, pe drumuri secundare. Aici pot să zic că m-am îndrăgostit de mașină. Am mers într-un ritm de confort sport ca să zic așa, legal dar mereu la limită, încetinit din scurt înainte de curbă, accelerat la ieșire. Au fost drumuri cu viraj după viraj, superbe, și mașina s-a descurcat excelent. Dacă înveți cutia și mereu putere când apeși pedala și asta mi se pare fantastic. Cred că a fost cea mai faină experiență sportivă într-o mașină care nu este sport. Suspensia încă o data zic, excelentă.
Subaru a reușit un balans excelent cu mașina asta, sunt foarte incantat de alegere.


La afișajul ăsta pe bord, imediat după alimentare, m-a pufnit râsul. Cam așa e consumul, de tot râsul

