Salutare dragi membri,
M-am gandit ca ar fi cazul sa ma prezint, Octavian (an fabricatie '91) muncesc in Bucuresti la Renault (inginerie/diagnoza) fan tot ce tine de automotive. Pe scurt am trecut de la 1.8T + GPL 4x4 Skoda Octavia mk1 (2003) la Subaru Legacy IV AWD 2.0R + Gpl (2009). Trecerea nu a fost usoara pentru ca la Skoda umblasem si aveam masurati 235hp 365Nm in schimb la Subaru amarati de 150hp aspirati. Dar ce pot sa zic no turbo no problem si foarte ok in cei 7mii de km parcursi pana acum (2100 chiar saptamana trecuta prin tara in concediu).
Pasiunea pentru Subaru capatata atat din istoria wrc, cat si din jocurile pe PC generatie mele cat si in realitate cand am auzit un boxer langa mine s-a facut piele de gaina pe maini si picioare
.
Despre masina sa incepem zic:
-an 2009 model facelift, 111000km la achizitie in Mai 2019 acum 118xxx (a mai avut anterior 2 proprietari primul: Camera de comert Americana pana la 95k km ulterior un nene la ~40 de ani asa)
-sufiecient de dotata (nu am piele nici nu vreau, senzori de parcare nu ne trebuie suntem soferi, iar navigatie avem smartphoane cu Waze)
-GPL montat la 96k km.
-2 randuri de jante ( vara 17 oem [5bucati] cu bridgestone turantza dot 2017, si iarna table la fel bridgestone dar nu mai stiu dot-ul + rezerva "biscuite" slim)
-Stare optica jalnica atinsa belita pe capota, pe bara spate, pe usa stanga spate dar fara rugina.
-placutele scrataiau cand am luato.
-uleiul batea 10mii negru taciune.
-amortizoare spatele 42%, fata stanga 79% dreapta 82% (test de amortizoare)
-tampoane cuti/motor moarte (joaca maneta)
-interiorul curat absolut totul functional (comenzi, scaunul electric, incalzirea parbriz/luneta, rabatare oglinzi etc)
Ce am reusit sa fac pana acum:
-schimbat ulei motul 5w30 + filtru
-revizie GPL (cele 2 filtre + setat sa treaca in gaz la 60 de grade pentru ocrotire motor si limitat gpl la 4500rpm( sau 11,2ms timp injectie ceva de genul) aproximativ 163km/h din acelasi motiv)
-placute fata / spate
-admisie inox Cosmo Racing (USA)
-polish faruri si zgarieturi superficiale
-inlocuit capota cu una de diesel cu scoop
-bucse bara stabilizatoare (4 ore m-am chinuit ca nu am vazut ca aveau imbus in cap si ma chinuiam cu papagal cu mox cu orice altceva)
-leduri pe spate pozitie/stop pe frana
-trecut GPL in carte/ inmatriculat pe numele lu tata/ si ITP (pe 2 ani 2021 iunie
)
Ce vreau sa mai fac:
-uleiul iar + un filtu de aer de honda S2000 OEM (~400ron)
-tampoane motor si variata wrx sti plin cel de la cutie (~ 500ron)
-o suspensie "cinstita" Tein Street sau Koni (vreau sa ma incadrez in 3000ron)
-frane mai mari pe fata desi sta bine la capitolul asta dar de la un 277 la un 295 nu cred ca strica si nu implica mari costuri (400ron sh pe Bucuresti)
-o optimizare pe la RacingCode poate scot 5 cai frumosi si 10 Nm in plus (numai gandul ca are mai mult ma bucura
)
Va atasez cateva poze cu Suby de cand e la mine: