Oh, boy , nici macar nu stiu de unde sa incep
Imobilizatorul
Nu e vorba de o singura piesa, e un circuit intreg: cheie - butucul de cheie - body integrated unit - modulul de inchidere centralizata - ECU - ceasuri de bord. Teoretic, trebuie sa fie un set complet, provenit de pe aceeasi masina. Practic - adica in cazul meu - e un puzzle: cheie, butuc, body integrated unit, modul de inchidere centralizata - toate provin de pe diesel. ECU-ul e de pe un SpecB cu facelift, cu transmisie manuala in 5 trepte iar ceasurile sunt de pe un SpecB cu 6 trepte. Si tot acest melanj a reusit sa porneasca motorul prin magia programarii cheilor
Pompa de benzina
Ar fi bine daca ar fi doar atat - dar trebuie sa schimbi toata alimentarea, incepand cu rezervorul, canistra de carbon, tevile de combustibil (alea din masina) plus pompa de benzina, desigur.
Servodirectie
Adauga la ce am spus mai devreme si potentiala incompatibilitate intre caseta de directie electrica si cea hidraulica atunci cand vine vorba de a le monta pe aceeasi punte - sunt 90% convins ca nu au aceleasi puncte de prindere. Si, cum cred ca n-ai cum sa scapi fara sa montezi servodirectie hidraulica, s-ar putea sa ai nevoie si de punte.
Si cred ca mai sunt 1001 de lucruri, dar nu reusesc sa le pun in scris pe telefon