Cu ”+” - din ce am vazut in clip (si mai este unul, tot din Japonia si tot cu Foresterul 1.8 turbo):
- are roata de rezerva (fie ea si temporara, dar exista) !
- are (din nou), evacuare dubla;
- are (si) camera in bot, nu doar cea din oglinda laterala-dreapta. Bine, camera in bot are si modelul din SUA.
Ce nu am vazut sa aiba (desi dupa tapiteria din piele pare echiparea de top) - trapa !
Nu spune in clip (sau o fi spunand in limba lor, dar nu pricep eu), sunt datele tehnice.
Din cate scrie prin alte parti, motorul asta ( CB18 - CB se pare ca-i codul pentru noua familie de motoare), are 175 CP si 300 Nm.
Deci, (mult) mai putina putere si cuplu mai mic decat la fostul XT, dar un consum ceva mai bun (7 l/ 100 km, mixt).
Pretul in Japonia este de 3.289.000 Yeni - cca. 26.840 Euro. Sunt curios la ce pret va ajunge (daca va ajunge) in Europa.
Fara a lua in calcul transportul, cu 10% taxe vamale si 19 % TVA, ar fi undeva la 35-36k Euro. Dar m-as mira sa fie la pretul asta ...
Doua articole despre acest model, cu datele tehnice ale motorului de 1.8 turbo:
https://www.torquenews.com/1084/all-new-forester-18l-turbo-vs-20xt-and-subarus-plan-you-won-t-be-happyhttps://www.motor1.com/news/450583/subaru-forester-sport-turbo-japan/PS: In urma cu cca. 2 luni, Sese spunea ca de la anul va veni acest motor in Europa dar ... pe XV ! Si ca Foresterul va ramane doar cu 2.0 e-Boxer.
Sunt curios cum va fi in final - si daca va fi !