Nu aveam poza, dar am facut rost:
Before:
https://photos.app.goo.gl/tm8PuVUTUGH1B9YU6After:
https://photos.app.goo.gl/LW6fpa1r61Y9aSWs9Iarna asta mai merg cu rotile astea, la anul o sa caut ceva de iarna R16 sa le pun pe jantele de aliaj.
Cauciucurile de vara mai merg 2 ani ... cred, dot 2016 si cam 6mm adancime. O sa vad dupa asta daca trecem pe ceva mai agresiv, in funtie si de drumurile pe care le voi face.
Arcurile sunt produse in australia, dupa ce scrie pe cutie.
Eu prefer sa fie mai ferma masina, dar ceva nu e cum ma asteptam. Exact cum spune kkennyy, daca de exemplu trec prin multe denivelari e ok, suspensia e mai ferma si nu deranjeaza. Dar cand cobor o bordura (am prin parcare niste borduri mici, de vreo 3-4 cm inaltime) sau dau de o groapa mai lata in care intra roata, se aude ca un bocanit/pocnitura. Doar cand coboara roata de pe bordura, cand urca totul e ok. Eu ma gandesc ca amortizorul ajunge la capatul cursei repede, arcul se extinde mai rapid decat cel stock si amortizorul nu are destula cursa sa isi faca treaba si pe extindere. E prea 'moale' amortizorul. Teoretic ar trebui sa fie ok, ca roata ajunge sa fac contact cu solul rapid, dar e deranjant. Se aude mai tare daca presiunea in pneuri e mai mare: am avut 2.3 dupa geometrie, am scazut la 2.1 si e putin mai bine, dar tot se aude.
Faza e ca la mine se comporta aproximativ la fel inainte de schimbarea arcurilor si amortizoarelor, dar doar pe spate unde amortizorele erau duse. Am crezut ca asta va disparea cu noua suspensie... doar ca acum a aparut si pe fata.
Am avut suspensie sport pe un punto acum multi ani, arcuri si amortizoare, acolo se comporta altfel, cand intram intr-o groapa se cobora toata masina, tot auzeam pocnitura, dar si masina se vedea ca a intrat in groapa. Acum la forester se aude pocnitura, dar masina nu se prea balanseaza.
Cred ca explicatia e aici:
https://www.subaruforester.org/threads/subaru-lifting-faq.586370/Springs typically change the ride by increasing the spring rating and the height of the spring. This pulls the piston in the strut further to the top of its stroke but gaining you lift. So when coming upon a section in the road where you need that down travel you are already there with the stiffer lifting spring (not having the travel you need)
Vom vedea pe viitor cum se comporta...
Planificasem amortizoare oem si arcuri doar spate, lejofors, dar am cam dublat/triplat bugetul alocat pana la urma ... Daca stiam exact cum se comporta probabil ma mai gandeam daca se merita investitia.
Poate gasim un kit care sa coboare masina de pe arcuri care o inalta
))