pfaizzzer, nu gasesc codurile de la arcurile les jofors, stiu doar astea oem pe care le-am luat: 20365SC001
Cred ca tot un magazin de piese auto ar trebui sa gaseasca echivalentul, cel la care am fost eu e in concediu pana la anul si nu raspunde la tel.
Din cate imi amintesc eu de vreo 20 de ani, de cand desfacea taica-miu amortizoarele pe ulei la dacie, la capatul cursei amortizorul are mai putin volum de ulei/gaz cu care lucreaza. Cand se descarca la coborarea de pe o bordura nu o sa poata infrana coborarea cum trebuie, mai ales ca amortizorul e moale, nu e sport.
O solutie ar fi sa prelungesc cumva tija amortizorului, sa lucreze mai aproape de zona de mijloc, sau sa caut amortizoare sport. Prima nu cred ca e posibila daca vreau sa se mentina rezistenta si siguranta, a doua ar fi cea mai potrivita, dar mi-a luat ceva timp sa gasesc si amortizoarele oem, deci nu cred ca o sa am succes prea curand.
Nu cred ca e o problema majora, dar este o problema, trebuie sa ma obisnuiesc sa incetinesc la denivelari de genul asta...
Din punctul meu de vedere am ales solutia de mijloc, intre cea economica (lesjofors) si cea corecta, dedicata (penteker, s.a.), care a iesit o struto-camila. Am platit un pret si probabil voi mai plati pentru varianta asta, dar e ceva cu care pot trai... deocamdata.
Sarbatori fericite va doresc la toti!