Mi-am comandat piesele pentru sistemul de franare, trec si aici sa nu uit pe ce am dat banii:
Discuri frana fata Zimmermann Sport perforate 2 x 350 lei
Discuri frana spate ATE 2 x 240 Lei
Placute frana fata Ferodo 156 Lei
Placute frana spate Ferodo 149 Lei
Saboti frana spate Ferodo 150 Lei
Suport etrier fata OEM 2 x 565 Lei
Set culisori etrier fata 2 x 45 Lei
Set garnituri etrier fata 30 Lei
Set furtune frana fata Bosch 250 Lei
Set furtune frana spate Jakoparts 185 Lei
Lichid frana DOT 5 50 Lei
Programare in service am pe 14 iunie, ar trebui sa fiu safe cu franele pentru cativa ani la cati km fac eu.
Anul trecut imi luasem un dispozitiv ELM dupa ce imi aparuse o eroare in bord, si observasem ca in aplicatie am optiunea de emission tests. Si imi arata tot timpul ca ceva parametru de la catalizator nu putea fi verificat, asa ca am inceput sa pun un aditiv de curatare catalizator sa vad daca se curata ceva...
Am folosit asta la care am vazut multe reviewuri bune:
https://www.emag.ro/solutie-curatare-catalizator-sonda-lambda-turbocompresor-valva-egr-oxicat-pro-tec-375-ml-pro1180/pd/D4FV22MBM/?ref=fav_pd-titleDupa al doilea flacon imi arata aplicatia PASS si pt emission tests. Nu se simtea vreo diferenta la cum merge masina, dar am mai pus cate un flacon cand plecam in concediu.
Acum cateva saptamani am avut o eroare de sonda oxigen, si cautand aditivi am descoperit un alt tratament de la Liqui Moly:
https://www.emag.ro/aditiv-catalizator-auto-liqui-moly-catalytic-system-cleaner-300ml-8931o/pd/D781TFMBM/?ref=fav_pd-titleNu e chiar usor de aplicat ca se pulverizeaza in admisie dupa MAF, si a trebuit sa pozitionez tubulatura in asa fel incat sa am doar o mica deschizatura, prin care sa pulverizez solutia in timp ce turatia e la aproximativ 2500 ture.
Ideea e ca dupa ce am pus solutia (si resetat erorile de MAF cred), am facut un test drive si mi se pare ca acceleratia raspunde mai bine, mai repede la apasarea pedalei.
La mine se vede o schimbare in bine, recomand celor care vor sa-si curete evacuarea.