Yey .. achizitionat palarie noua
Update la aprope o luna de cand detin agregatul si cam 2500 km
Hmm nici nu stiu de unde sa incep a ... primul drum in exterior cu masina, Buc -> Craiova aka PrazCounty , pe autostrada nimic dramatic mers regulamentar , timp suficient cat sa incep sa ma plang de masina , ba ca e prea galagioasa , ba ca nu se pot inchide gurile de ventilatie centrale, daca deschizi geamul sa fumezi o tigare ventilatorul o ia razna , ba ca nu are scrumiera , ba ca farurile sunt reglate ca drq , ba ca radio-ul pierde conexiunea cu telefonul, oricum stiti faza mergi cu masina si incepi sa ii gasesti defecte. Se termina si autostrada si ajung la prima curba in urcare ( cea de la iesire din albota) , trec pe S# , dau talpa si ma trezesc in urmatorul sat. Hmm cam ciudat poate nu am fost eu atent dar continui si nici jumatate de ora mai tarziu suspensia ma anunta ca am ajuns in Slatina si ar cam trebui sa o las mai usor ca nu am bani si de dentist.
Test 2 : Testul de practicabilitate - primul mers la munte
Se face ca intr-un weekend vb cu mai multi prieteni sa o ardem pe la o cabana ca de vreme faina si nu merita sa stam in bucuresti. Toate bune si frumoase , ii conving ca cea mai buna idee ar fi sa mergem in Bucegi si sa stam la cabana la Padina. Traseul l-am ales in ideea ca voi avea parte de urcarea din Sinaia pana in Padina , un drum frumos si virajat
si trageam speranta ca sambata dimineata sa fie si liber
. Asa cum patesc de fiecarea daca eu ajung soferul desemnat si cumva niciodata nu plec la munte fara 4 persoane in masina , partea buna e ca au intrat rucsacii si bocancii in portbagaj ( am avut mari temeri cand am luat masina ca asta o sa fie o problema ) si am purces spre munte. Ies pe A3 si pun agregatul pe cruise la o viteza respectabila de 120. Dupa 2-3 minute din dreapta prietena ma intreaba daca imi e somn, daca sunt obosit. Putin mirat ii raspund ca nu si o intreb de ce crede ca as avea ceva. Tare mirata imi zice: pai mergi cu 120. Mkay .. retrogdarez cateva trepte , S# , si imi folosesc adidas-ul nr 46 ca sa imping agregatul spre viteze mult peste limita legala ( ce am obs : o diferenta de 20kph intre ce arata in bord si ce inregistreaza gps-ul) Ceva timp mai incolo ajung si la partea care ma interesa cel mai mult din traseu , si anume urcarea din sinaia pana la padina, numai ca ce sa vezi era trafic. Creierul meu nefiind inca obisnuit cu distantele necesare pentru a depasii in siguranta a reusit sa imi potoleasca mancarimea din talpa si am efectuat depasirile in regim de siguranta fara sa apelez la S#, dar la un moment apare si soarele si drumul pare sa nu mai fie obstructionat de alti participanti la trafic , comut in S# ii atentionez pe toti ocupantii masinii ca o sa urmeze o perioada mai dificila , retrogradez si incep dau fraul liber mancarimii din piciorul drept. Cateva crube mai tarziu , se aud din dreapta cuvintele pe care nici un sofer nu vrea sa le auda: Trage pe dreapta ca vomit . Fuck decizii decizii . daca oprec prea repede vomita sigur, daca continui sa ii dau vomita sigur , asa ca am luat decizia inteleapta am redus viteaza si am deschis geamurile si cand s-a mai calmat situatia am oprit. Ce a urmat a fost o pleiada de inuraturi ,blesteme , critici , oricum concluzia a fost ca trebuie sa ma duc sa invat sa conduc masina ca prea o smucesc. Sincer cred ca are dreptate nu prea trebuia sa pun frana
Test 3 : Long distance cruising
Nimic deosebit aici am avut un drum mai lung prin romania unde am avut timp sa testez teoria comform careia la 120 agregatul este econom
Ca sa nu stric testul a trebuit a mentin viteza de 120 cat mai mult timp , asa a insemnat si in curbe si in sate si in urcari si in coborari , partea faina a fost ca nu m-a durut spatele
Test 4 : Stabiltate in conditii mai putin prielnice ( ploaie + nisip de drumuri)
Inca un drum pana in Praz county , de data asta cu ceva mai mult par pe piept , gratie si experientei acumulate la celelalte drumuri. Pe autostrada am inceput sa ma grabesc un pic si sa profit de herghelia de sub capota, dar adevarata distractie a inceput cand am dat din nou de curbe, numai ca de data aceasta agregatul a muscat
Mai precis eram in S# in fundul unui participant la trafic asteptand cu nerabdare sa treca pe banda din dreapta si sa imi elibereze calea, si cand se iveste momentul zic gata sa profit si calc cu mult nesat pedala de acceleratie numai ca sa ma trezesc intr-un mult prea frumos drift si cu botul indreptat catre sant, redresez verific starea pantalonilor sa vad daca s-au maronit sau nu , totul e ok trec masina pe i si mut tractiunea mai spre fata. Dau vina pe nisip si pe drumurile noastra faine si imi vad de treaba.
Test 5: Drumul catre service
Si dupa o luna si 2000km ajung si eu intr-un final in service sa ii schimb lichidele si discurile si placutele de frana pe fata. Cum cei de la SMT nu m-au acceptat cu uleiul meu , am fost nevoit sa apelez la baietii de la AutoKino Brasov care au fost mult mai ingaduitori. Ce mi-a placut a fost ca m-au lasat sa stau langa masina si chiar mi-am permis sa ii mai dau mecanicului cate o piesa sau cate o cheie la mana, plus ca toata lumea era chiar pasionata de subaru
La final mi-am luat palaria
La intoarcerea am realizat ca pe valea Prahovei nu conteaza cati cai ai .. tot 3 ore faci in statiunile vietii
In concluzie sper sa postez mai des si mai scurt