Ehhh ,nu's demoralizat din cauza motorului. Singurul dezavantaj pe care īl are agregatul in momentul de față e că nu īl am de multa vreme și implicit nu am atins punctul acela īn care sa fiu īn stare să iau o ipoteca ai să īl modific / repar . Inca sunt pe damage control , să īl fac să meargă ai să mă.pot bucura de el.
@software chiar m-ar interesa sa mă alătur comunității care merg pe soft realizat de @andea79 din simplul fapt că aș vrea merp mod + revmatching la downshift . Nu caluti , nu flatshift, nu launch .
Planul era următorul:
Pas 0 : schimb uleiuri, schimb frane fata ( ai să scap de vibrații la frānare)
Pas 1: increase logging
aka : temperatura ulei, presiune ulei, boost , afr, egt extern ( montat pe #4) , temperatura aer după intercooler ( montat adaptor pt meth dar folosit pt senzor temperatura) etc.
Pas 1.1 : intercooler spray controlat de un arduino folosind că imput iat + temperatura aer după intercooler . Concomitent cold air din bara fata + izolare termică a cutiei filtrului de aer. Scopul fiind prevenirea detonațiilor rezultate din traficul stop & go ( am ovs CA iat-ul create alarmant cānd stai in coloana )
Pas 1.2 : aos / catch-can inca nu sunt decis care'i main bun + PVC replacement
Pas 1.3 : Pompa de 255 / 255+ (PPP supporting mod)
Pas 1.4 : PPP exhaust cat back. Cu toată ce mi-ar place ceva valved pt acele momente cand prind tunelul de pe trans liber
Pas 1.5 : ambreiaj
Pas 2: PPP reflash sau custom tune .
Pas 2.1: strāns bani pt un bloc nou / ej207 cu alte cuvinte pregătiri pt crapaul motorului
)))
Dar planul acesta este dat peste cap acum de cutia de viteze