Neata,
Nu am mai scris de multicel pe aici so here's a wall of text
Weekend-ul marii uniri l-am petrecut in uniune cu agregatul mergand incetinel pe drumurile publice cu misiunea de a-i roda cat de cat segmentii
Big Up lui Andea , Cristi si crew-ul de la Cluj ( uite o poza frumoasa dinainte de a pleca din Cluj spre Bucuresti )
De atunci masina a parcurs 2000 km pe drumurile publice fara prea multe incidente
Spun pe drumurile publice pentru ca am incercat sa ies cu ea pe Adancata dar am reusit sa ii rup ambreiajul in tura de incalzire ( cred ca eram prea entuziast ) masina plecand pe platforma spre bucuresti la o schimbare de ambreiaj. Vine pandemia ce imi blocheaza un pic planurile dar macar ma pot bucura ca merg la supermarket cu agreagatul
Trece pandemia ajung iarasi in service, pentru prea nu investisem timp si bani in masina in ultima perioada , pentru montarea unei ragalii de ceas 4 in 1 ( stiu Depo cu problemele lor dar a fost singurul care a venit in timp util Innovate si Defi cred ca asteptam si acum sa imi ajuga ) si a unui sistem de catch can. Fericit las mecanicul sa isi faca treaba ajung cu masina acasa pe drum ii fac niste loguri dar in prostia mea nu stiu sa le interpretez. Un pitic imi statea pe creier si parca nu eram ff convins ca ceea ce a fost facut acolo e chiar ok. Il sun pe Cristi il sun pe Andea povestim noi un pic de cum ar trebui sa arate mantogaria si decid sa ma duc inapoi la mecanic sa imi explice ce drq a facut acolo ca nimeni nu parea sa inteleaga. Partea buna e ca dupa ceva explicatii se pare toata lumea avea aceeasi idee asupra sistemului dar implementarea era cel putin interesanta. Fast forward cateva ore mai tarziu piticul tot imi spune sa ma duc sa desfac toata mantogaria doar ca sa vad cu ochii mei ca totul este legat asa cum trebuie si in drum spre un prieten cu garaj in curte si dispus sa ma ajute agregatul imi arunca un ff frumos P0172-System too rich wii masina in limp nu tine relantiul . Parca stia ca urmeaza sa imi bag mainile nepricepute si a zis na ia un motiv serios ca sa surubaresti.
Dupa cateva ore petrecute dezsambland si asambland la agregat si povestind cu Andea despre ce gasesc acolo si cum este legat , Andea a ajuns la concluzia ca am un mare leak deoarece :
1. Fara MAF corectia instant este de -20%
https://drive.google.com/open?id=1--LbhsnqrlgUSu7stMKKd161SOw-vw1A2. Cu MAF corectia invata este -10% si corectia instant oscileaza intre -10% si 4.5%
https://drive.google.com/open?id=1Ai7OGrwRnf04nu2-uj0gMLs3DU4Enk34Learned values inainte de ultima vizita la mecanic :
https://imgur.com/RaIZY4A]
Learned values dupa vizita la mecanic :
https://imgur.com/J3I9FAeLearned values dupa un drum pana la Brasov ( post interventia mea ) :
https://imgur.com/LCwYR99Cum este legat catch can-ul acum ( post interventie ) :
https://imgur.com/U4mWBPMUrechea mea bleaga nu este in stare sa deceleze unde poate fi aceasta mare fasaiala asa ca as vrea sa va intreb catre cine sa apelez sau cine poate sa ma ajute cu un leak / smoke test.
Multumesc ,
Dragos.