Aici se face diferenta intre service-ul de cartier autorizat de RAR sa efectueze operatiuni (si) la autoturisme Subaru si un reprezentant adevarat .
Reprezentantul are acces la toate informatiile si toata documentatia pentru intretinere si reparare, plus sculele, dispozitivele si accesoriile necesare.
Reprezentantul are asadar posibilitatea de a accesa ssi a aplica variante noi de software pentru fiecare serie de sasiu in parte.
De fapt, pentru masinile aflate in garantie, verificarile pentru update-uri de software sunt obligatorii la fiecare vizita a masinii in service. Acordarea reparatiilor in garantie este conditionata de acest aspect (masina sa aibe soft-ul la zi)
Legat de "dilutia" uleiului : procentul respectiv este calculat matematic, nu exista un senzor de ulei diluat, asadar trebuie sa ii "comunici" masinii faptul ca i-ai pus ulei nou, nediluat.
Atat update software cat si reset dilutie ulei se poate face cu scule de diagnoza pe care le gasim in reprezentanta.