In acest week-end am facut una din cele mai frumoase iesiri organizate (Apuseni). La intalnirea masinilor, am avut impresia ca am venit cu decapotabila. Am trecut peste niste chestii pe care as fi jurat ca nu le pot trece, dar masina s-a comportat exceptional de bine. Noroaie&sleauri lasate de tractoare/TAF-uri, balti, ogase, piatra, totul s-a trecut destul de usor, doar cu atentie sporita. Si cu anvelope noi, Geolandar G015.
Acum concluziile:
- totusi imi pare o masina fragila pentru chestii mai grele (desi organizatorul spunea ca a fost un overlanding usor, multora ni s-a parut destul de greu)
- saptamana viitoare am sa fac testul de amortizoare, iar daca trebuiesc schimbate voi cauta sa inlocuiesc SLS-urile: as vrea si sa o inalt putin (2-3 cm); ceva sugestii?
- nu stiu daca sa ma orientez spre scut sau nu
- la intoarcere, din senin, cu cativa km inainte de acasa mi s-au aprins becurile de VDC si Hill holder. Dupa oprirea motorului si repornire s-au stins, dupa care s-au reaprins. Ceva sugestii inainte de a merge la mecanic?
In rest, totul bun, am ajuns la 205 kkm, ma pregatesc de urmatorul schimb de ulei si filtre.