Am ajuns la Subaru cautand o masina fiabila si confortabila pentru drum lung, obligatoriu motor mare benzina.
Am avut diesel , imi place dieselul insa este clar ca au inceput sa fie hulit,suprataxat, iar in vest sunt deja orase unde nu mai esti bine primit .
Alegerea a fost Subaru XV 2013 - 105.000 km. 2 litri benzina, cutie CVT.
Dotarile sunt toate cele disponibile atunci .
Masina este de la primul propietar cu istoric clar ,verificabil si certificat.
A fost achizitionata de noua si are toate reviziile de la zero km la reprezentanta Subaru Motors Trading din Bucuresti.
Kilometrii coincid cu informatiile de pe site-ul RAR, cu reviziile din cartea service si cu stare generala buna a masinii.
Vanzatorul este este un om deosebit. A facut programare la reprezentanta sa repar pe costul lui singura problema a masinii pe care eu nici nu o sesizasem. Am fost incantat sa vad ca personalul reprezentantei cunoaste masina si mi-au raspuns la o multime de intrebari .O sa dau mai multe detalii intr-un post separat.
In rest, de vreo 2 saptamani ma dau intensiv si inca nu i-am gasit nici un defect.
Doar cunoscutii i-au gasit un singur defect. Nu e diesel dom'le!
Verificarea masinii a fost facuta de catre mine la prima vizionare ,atat cat ma pricep ,cu ajutorul unui elcometru (tester vopsea). Am gasit o portiera vopsita insa fara prag sau stalp atins.
Urmatoarea verificare a facut-o un prieten doctor in Subaru. Desface motoarele pana la ultimul surub. Este membru al fan clubului cu state vechi. El m-a incurajat ca este ce trebuie. Despre Subaru, eu stiam numai de boxer.
A fost verificata si de tipul de la Masina Potrivita insa cel care l-a trimis a sunat sa cumpere masina cand bateam eu palma cu omul.
O sa mai revin si despre acest subiect ca este haios.
Nu am gasit cum se ataseaza poze...
Lucrurile interesante (puncte firbinti) de urmarit la acest model sunt :
1. Consumul de ulei ,chiar daca este indicat de producator in manual.In vreo 800-900 km cat am apucat sa merg cu ea nu a scazut inca nivelul.
2. Cutia CVT. Unii dealeri,printre care si SMT Bucuresti zic ca fluidul cutiei CVT este lifetime si nu se schimba. Au aparut totusi cazuri de utilizatori care au avut probleme. Cei care au schimbat lichidul par a fi bine mersi . Pentru linistea mea am decis sa schimb uleiul si filtrul cutiei.
3. Consumul - nu mi se pare mare si sunt fericit cu el. Cine nu, sa il gazeze.
La fiecare din ele revin cu detalii personale in posturile urmatoare.
Poate pana atunci aflu cum se ataseaza poze.