In proces de "super revizie" la 170k km:
- pe langa ulei motor , filtre - pus si injectia pe " masinaria" speciala de curatare pe care ati vazut-o la @Kkennyy pe topicul lui.
- schimbam ulei CVT - cu alta masinarie speciala - nu doar drain&fill - practic se inlocuieste uleiul in proportie de 99%. Celelalte 2 schimburi au fost facute drain &fill , se pare ca ala e mastic de fabrica, sau cei din Spania folosesc tot mastic rosu
- ulei diferentiale , toate de la Motul, conform specificatiilor
-comandat garnituri noi - vreo 3 la numar si desfacem si galeria de admisie - facem curatare de " primavara"- senzori , EGR...., deh, la fel ca la soba de la țara- asa e cu diesel-ul 😅
+ extra, montat o camera video de bord - fata - spate.
Practic vreo 2 zile de munca .
In rest, totul pare in regula dpdv mecanic, pe la urmatoarea revizie trebuie sa schimb discurile si placutele fata : ce imi recomandati aici ? Si daca e cuminte poate primeste si un intinzator nou pentru cureaua de accesorii 😅😅...e ok acum dar a fost ascultat cu stetoscopul si ceva chițăie...incet incet se duce si el.