Am gasit in meniu si am activat optiunea, nu a fost nevoie de angajari de philipinezi sa apese pe butonul de avarie.
Ca un update, au sosit si ghetutzele noi - pe care le montez vineri, sper sa vina si zapada intre timp...desii slabe sanse

DOT 2719, Made in Hungary
Am tot cochetat , ba cu Michelin Alpin, ba cu GoodYear...a fost o optiune si sa pastrez Cross Climate-urile ...dar pana la urma am ales Bridgestone - imi place profilul si sunt sigur ca ofera atat stabilitate laterala cat si tractiune pe zapada.
Vom face cateva drumuri prin Franta /Austria si nu am vrut sa risc cu CC-urile, desi se comporta excelent. O sa le pastrez pentru vara si cred ca pe noroi/coclauri se comporta mai bine fata de o anvelopa de vara cu profil "normal" /clasic.
Chestia obsedanta pentru mine , aka DPF - ul se comporta mult mai bine dupa ce a fost la cosar , in sensul in care regenerarile se fac la aprox 1000km, in conditii normale ,fata de 400-600km . M-am lasat de monitorizari cu ELM si Torque in timpul mersului deoarece " am luat mare check engine - U0073, de m-a julit" cand eram pe autostrada, culmea il si devansam pe unul si aveam peste 150km/h

.

Ne apropiem cu pasi repezi si de revizia de 10k , by the way, filtrul de motorina la cati km se schimba? Parca nu se schimba la fiecare revizie...