Outback 2.0D ,CVT, 2015
Subaru club Romania

Outback 2.0D ,CVT, 2015

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #60 on: December 26, 2019, 21:16:35 PM »
Slab.....poti mai bine ;) :D

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #61 on: December 26, 2019, 22:04:18 PM »
:) Si eu si masina, dar am alergat 50km dupa ea...1km mai jos erau cu 15° mai mult. Inca asteptam...

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #62 on: December 26, 2019, 23:35:43 PM »

Cred ca este prima zapada adevarata pentru OBK, tinand cont de tara de provenienta :)
...pai e ok, vine din Japonia. Au si aia zapezile lor, si nu-s mai albe ca ale noastre. Acu', toata lumea asteapta zapada si astia dau de ploi la meteo 😂

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #63 on: September 17, 2020, 09:20:18 AM »
Salutare, toate bune si frumoase cu masina, ne apropiem de o inca revizie la 170k..cred ca o sa coincida cu schimbatul anvelopelor. La 180k va fi una mai laborioasa...schimb ulei CVT, diff...cred ca si discuri....
Astazi cand ma deplasam prin minunata aglomeratie am observat ca mi-a scazut turatia motorului atunci cand franam la viteze mici. S-a intamplat de vreo 2 ori...cred ca turatia a ajuns pe la 500-600 RPM , sau mai jos. Ce sa este oare? :) Motorina ...ceva furtune...senzori..EGR...sau toate de-odata? Ati mai observat comportamentul asta?
Multumesc!
« Last Edit: September 17, 2020, 09:24:53 AM by Sorin03 »

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #64 on: September 17, 2020, 12:01:10 PM »
Este foarte multe posibilități. Incepe cu observarea erorilor de soft.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #65 on: September 17, 2020, 13:00:05 PM »
Nici o eroare ...o fi ceva senzori de curatat..schimbat... cand am pornit dimineata , fiind mai rece a stat putin pe la 900RPM....si prin aglomeratie, a facut figura aia de 2 ori. Mai testez si daca tot face merg la AK, ca sunt la 500 m de unde stau  ;D Dar fara erori e greu ...

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #66 on: September 17, 2020, 14:06:20 PM »
Dacă folosești start stop, te incadrezi aici?

TSB Number:
11-160-15
NHTSA Number:
10093110
TSB Date:
September 14, 2015
Date Added to File:
February 27, 2017
Failing Component:
Engine (Pws)
Summary:
This bulletin announces availability of reprogramming files to optimize the ecm for DTC P0137. These files will also address customer concerns of engine idle rpm drop after a hot engine restart on 2.5l models and when shifting from reverse.

Așa face toate din anul 2015.
AK te poate ajuta cu update de soft.

Sursa: https://www.autocodes.com/tsb/subaru/outback/2015.html

Dacă nu te încadrezi mai sus, cealaltă posibilitate e cu schimbat ceva pe la cutie și nu cred ca vrei sa umbli pe acolo.
https://www.subaruoutback.org/threads/lunge-rpm-drop-at-stop-with-ac-on.272082/
« Last Edit: September 17, 2020, 14:21:42 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #67 on: September 17, 2020, 15:37:08 PM »
Nu am Start -Stop ..si e diesel, de-ala de trebuie dus la cosar din cand in cand :)  Mai dau cateva ture astazi..pe la 5 asa cand se mai aglomereaza .
« Last Edit: September 18, 2020, 10:32:30 AM by Sorin03 »

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #68 on: September 18, 2020, 10:37:53 AM »
Am testat si astazi , cu motorul rece a facut la fel.. tot de 2 ori, tot in acelasi loc , aceeasi aglomeratie :) . Dupa, m-am mai plimbat inca 1:30h  si nimic...am mers si cu radio oprit sa ascult zgomote...am mers si tare, si incet si prin parcare incercand sa simulez mersul in aglomeratie si nimic. Am fost si la AK, am vorbit si cu Ovidiu ..a zis sa mai testez maine si sa ne auzim pe luni. Ciudat comportament ...

kkennyy

  • 1769
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #69 on: September 18, 2020, 12:06:52 PM »
Uleiul la cvt a fost schimbat vreodata?
Forester XT SJ 2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #70 on: September 18, 2020, 12:07:31 PM »
Nu asa faceau  cvt-urile inainte sa pice? Trebuie cautat topicul lui Adi cu xv-ul.

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #71 on: September 18, 2020, 12:20:03 PM »
Uleiul la cvt a fost schimbat vreodata?

De 2 ori, conform istoric Subaru , la 69k si la 143k ..vroiam sa schimb la 180k din nou .
Posibil sa fie si treaba asta...poate si-a pierdut din proprietati si la rece face figuri...totusi dupa 5 minute totul este normal , am schimbat si din padele...nu am oscilatii sau caderi in sarcina.
Mai testez maine dimineata...

kkennyy

  • 1769
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #72 on: September 18, 2020, 12:22:02 PM »
Posibil sa fie si treaba asta...
Sa speram ca nu ...
Forester XT SJ 2018

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #73 on: September 18, 2020, 13:05:09 PM »
Pai nu am ce sa fac ;D , masina a fost servisata exemplar , cutie, motor . Am citit ca Subaru a extins garantia la CVT la 10 ani sau 100k mile ..nu stiu daca a mea se incadreaza sau nu. Mai testez ...si o duc la AK , vedem ce zic ei. Am citit ca sunt mai multe metode de schimbat uleiul la CVT , drain si flush...care ar fi bine sa o fac ? Parca tu , Cristi , ai facut flush...mai era si ceva filtru pe-acolo ...
« Last Edit: September 18, 2020, 13:10:56 PM by Sorin03 »

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #74 on: September 19, 2020, 19:05:31 PM »
Test ziua 3: nici un simptom . Am plecat dupa pranz , deci mai cald. Ori are legatura cu temperatura scazuta..ori...nu stiu. Totusi cred ca sunt ceva senzori ...poate face condens ...

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #75 on: September 21, 2020, 19:06:43 PM »
Test ziua 4 : nimic :) . Cred ca este o problema cu EGR-ul , soft sau partea de admisie aer. Habar nu am daca s-a schimbat /curatat EGR -ul si partea de admisie vreodata in 165k km . Cei care aveti diesel ...ati facut vreodata asa ceva ? Unde?
 Am povestit iarasi la AK..a ramas sa scriu un mail cu ce s-a intamplat si ce teste am facut si vedem ...

marr

  • 2255
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #76 on: September 21, 2020, 20:24:00 PM »
La Forester, am rezolvat EGR-ul .... prin înlocuire pe la 150k km. Se îmbolnăvise de deces.
La XV, am avut o problema pe la 20k km - am făcut claim pe garanție, venit EGR nou, desfăcut si .... surpriza ! Nu se știe de unde si cum ajunsă pe acolo o fasiuta de plastic împiedica închiderea completa a clapetei. Rezolvat in 5 minute ...
Astea au fost experiențele mele cu EGR-ul de la diesel.

Dacă ajungi pe la AK, roagă-l pe Calin sa ia calculatorul-minune si sa verifice modul in care raspunde EGR-ul la comenzi. Poate fi o problema de transmitere a comenzilor sau o problema a “fizica” la EGR si nu se mai deschide/Închide cum/cât trebuie.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #77 on: September 21, 2020, 20:55:19 PM »
Multumesc Marr, am fost de 2 ori la AK, locuiesc la 500 m de ei :) , am vorbit cu Ovidiu ..care a vorbit cu Calin ...si in final am scris un mail cu problema , se va analiza - zicea ca vb  si prin Italia :) ...si apoi mai vedem.Pana una, alta ...problema a disparut...sper sa nici nu mai revina :)
« Last Edit: September 21, 2020, 20:56:01 PM by Sorin03 »

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #78 on: September 21, 2020, 21:49:20 PM »
Egr se curăța la câte  2 revizii altfel se înlocuiește la 8-10.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Outback 2.0D ,CVT, 2015
« Reply #79 on: September 21, 2020, 22:32:52 PM »
Multumesc, "se murdareste " cineva pe maini la AK sau asta face doar un "service de cartier" ? As vrea sa curat cam tot pe-acolo ...nu am intrebat... Deci al meu...trebuia inlocuit de 2 ori pana acum 😅😅