Salut,
Am mers pe ideea de a pastra o diferenta intre punti, adica mai mare pe fata decat pe spate, daca asa a venit de fabrica. Initial avea un comportament destul de neutru as spune, cu mici tendinte de subvirare. De cand cu astea de la Whiteline are turn-in mult mai bun si directie mai precisa, insa a crescut comportamentul subvirator. E greu de invartit fara frana de mana, lucru pe care inainte il faceam usor (nu pe uscat evident).
Pe fata am 2 gauri pentru bara, 24mm e marimea 'advertised', o poti seta pe 23.5 sau 24.5mm, eu o am pe cea mai moale pe fata. Pe spate am 3 gauri, echivalentul a 21, 22 si 23mm. Momentan o am pe 22, dar vreau sa o mut pe tare, adica 23.
De asemenea, ce zic eu se aplica pentru anvelope de latime 205. Acum am 235 si ma astept sa fie diferit.
Parerea mea este ca daca vrei sa ai un comportament neutru spre supravirator cel mai bine e sa mergi pe 22/22. Dar chiar si asa, sunt foarte multumit de ele. Mi se pare cel mai bun 'mod' pe care l-am facut.
OEM F: 20mm S: 15mm
Wln F: 24mm S: 22mm (momentan)