Hello,
Am luat masina am venit in cluj cu ea, in aceasi seara m am vazut cu Vali. Tester pus, verificari, test drive. Totul parea ok. Am duso in urnatoarea saptamana la schimb de distributie, schimb ulei in motor, cutie, si diff (plus filtre).
Am facut cu ea cam 2000km, de cand o avusem. Si fix la o luna dupa ce am cumparato venind din oras RIP:)). Conducea prietena mea si mergeam cu cam 60kmh la care zicea ea "ce ii sunetul ala" la cam 200m de casa am ajuns se auzea ceva da nu foarte tare. A doua zi cand a trecut mecanicul sa ii arat am pornit masina si era mult mai galgios sunetul. Problem solved cuzinet in concediu.
Cuzinetii erau toti destul de "necajiti". Aveam o poza da vad ca nu o mai gasesc acuma. Aratau destul de rau deci problemele au aparut over time. Ulei naspa sau presiune slaba sau sau prea putin ulei la un moment dat sau o combinatie de cele msntionate. Who knows? Si acuma who cares..
Apoi cu recomandari si de la Vali si de la mecanicul din cluj the fun began.
Schimbat pistoane, biela, cuzineti, vibrochen, prezoane, toate garniturile. Plus au fost date jos una alta de pe motor ce era in plus (secondary air pump). Pompa de ulei noua, cea de apa era schimbata cu distributia cu doua saptamani inainte. Si pompa servo care curgea a fost reconditionata (ceva semering care am inteles ca ii comun).
Am tot fost in rodaj,maine sau poimaine urmeaza softul inapoi pe masina. Merge acuma pe ceva soft de rodaj cu presiune in turbo limitat de arc (aprox 9 psi).
In rest parbrizul necesita schimbat + un set de gume de iarna. That's it for now. In urmatoarele luni sooner then later I hope urmeaza ceas presiune ulei + ceas AFR. Si in rest eventual sa o fac mai galagioasa:).
Pana la rebuild era stock si avea 50k km pe motor facut la subaru.
Acuma ce sa zic astept urmatoarea bucata de boost si sa bag niste kilometri in ea. Some fun. Apoi dupa iarna ma ocup de niste defecte optice (zgarieturi, bara spate usor frecata, etc).
G