Salutare tuturor posesorilor de Subaru! Este prima mea postare pe forum, dar va urmaresc de cativa ani postarile si discutiile, astfel am incercat sa adun cat mai multe informatii / secrete sau sugestii pro si contra despre masinutele acestea minunate produse de Fuji Heavy Ind. din tara soarelui rasare.
O sa incerc sa va prezint pe scurt Foresterul meu SG 2.0 x aspirat din 2006, care la aceasta ora inca se afla in Germania la Händler, abia astept sa pun mana pe ea si sa o conduc on zha autobahn / drumurile nationale frumoase din germania si austria pana la mine acasa in CLuj.
Idea sau necesitatea de a detine un Subaru mi-a fost implementata de foarte multi in mintea mea, mi-am dorit chiar sa fie prima mea masina, din anii tineretii urmaream raliurile WRC cu un bun prieten si el fan Subaru. Nu demult incercam sa il conving pe “batranul” meu sa isi cumpere un Forester, (aveau la reprezentanta din Cluj Tubman sau Twin cum se numesc acuma un second si am fost in drive test cu ea…) dar nu a fost sa fie, dar pana la urma a ales tot o Japoneza, Suzuki.
AM avut destule masini de diferite modele, incepand de la prima mea masina Op3l AstraHatchback 2.0 dti 130cp (chippat), care si acuma ma deserveste umil si loial de peste 16 ani, chiar daca rugina deja o papa dedesupt (sper sa nu imi cada dosul intr-o zi si sa dau cu picioarele ca Fred din Flinstone), dar fiind si prima masina nu ma pot desparti de ea, sentimental valoreaza mult, dar economic cred ca 6-700 euroi daca as putea primi.
Acum doi ani eram foarte aproape de a achizitiona un SV dar in ultima clipa am fost deturnat si am ajuns sa imi cumpar un GLK 220. Inainte am mai detinut si alte modele pe care din 2in 2 ani le-am schimbam, (Audi A4, S3At Ibiza si Exeo, Octavia, C5, ML din 2005, Jeep, GLK) toate au venit si au trecut dar Opelutul al ramas.
Una singura mi-a intrat la suflet si cu foarte mare durere m-am despartit de ea, Jeepul Grand Cherokee 2.7 cdi un adevarat tank (cu motor Mercedes din 2005), cu care nu am avut chiar atat timp sa ma ocup si sa urc pe coclaurile din tara noastra. Apropo de toate masinile de sus, doar din Germania le cumpar si neaparat de la unic proprietar. Avand acolo un prieten care se ocupa sa zicem si din hobby din a face rost de masini pe comanda, le mai i-a de pe site-uri de licitatii, etc., iar eu ca si relaxare si drum de deconectare de la job o data sau de 2ori pe an iau wizz-ul si zbor pana la el si le aduc in tara pentru proprietarii care l-au comandat. Just for fun! It’s my way of relaxing and enjoying the ride in different cars.
Atat pe scurt de ce, cum si in sfarsit am ajuns la Foresterul meu, care ma asteapta sa o preiau in posesie. Dupa certificatul de “nastere” din Germany zicese ca s-a nascut in 2006 intr-o zi de vara si a fost primit in prima lui familie in plina iarna de Decembrie, iar de atunci a ramas la familia lui nemteasca pana cand a decis sa schimbe climatul mai spre est si sa ajunga la mine. A rulat cu mandrie 211k km in zona de Centru a germaniei, colectand dea lungul anilor si stocand o tzâră de rugina dedesupt (pe cat posibil am cautat masini mai din Nord, caci acolo nu se arunca asa multa “sare” – pont pentru cei care stiu).
O sa incerc sa incarc niste poze cu noul meu XFX (care va fi nr de ro, asa am avut tot timpul ca marca inregistrata
), ca dupa ce ajunge sa ma pot ocupa de ea cu upgrade-uri si sa treaca si pe la un chirurg esthetician sa o botoxeze pe ici colo, jante mai maricele…
Singurul lucru care nu ma incanta este ca nu am auzit/citit lucruri bune despre reprezentanta din Cluj, dar se pare ca daca vrei o treaba buna si mecanici priceputi atunci la AutoKino in Bv este de dus la verificiari si reparat, macar acest lucru ma incurajeaza sa stiu ca acolo is specialistii in domeniu.
Sfaturi – sugestii is much appreciated, chiar si criticile constructive. Cu siguranta primul lucru va fi sa schimb distributia, din cate am inteles ca a fost facuta prima data de 90k km iar apoi nu mai stie exact daca la 200k a schimbat proprietarul ca in cartea service nu apare mentionat si nici sticker nu este de nici un fel pe la motor cum ca s-a efectuat o a doua lucrare (de obicei ei le lipesc acolo sa poti vedea cand deschizi capota).
Inca pe teritoriu nemtesc: