AMBREIAJ SUBARU !!!
Subaru club Romania

AMBREIAJ SUBARU !!!

George

  • 757
Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #20 on: October 27, 2011, 18:33:06 PM »
masinile pomenite de tine pot sa piarda putereaa in exces prin puntea motrica. la subaru TOATA puterea se pierde in frecare ambreiaj. adica cand pleci de pe loc trebuie sa pleci NEPATINAT !

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #21 on: October 27, 2011, 20:12:43 PM »
multam de raspuns,m-ai luminat,dar -vorba reclamei- cu volanta cum ramane?am idee de ce se strica ambreiajul....volanta cum se strica?face parte din kitul de ambreiaj sau se pune separat pe nota de plata?

George

  • 757
Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #22 on: October 27, 2011, 23:43:04 PM »
Volanta preia socurile alaturi de disc. In mod normal TREBUIE schimbata si volanta odata cu discul, alaturi de rulmentul de presiune.

Volanta si discul se aseaza unul pe altul. Daca ea e uzata el nu sta fest si poti avea neplaceri.

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #23 on: November 02, 2011, 11:53:25 AM »
l-am luat pe forestica din service cu ambreiaj si volanta schimbate pe garantie,se pare ca a fost un defect de fabricatie....deci se mai intampla si la pretenii japonezi minuni din astea.....

sebyy

  • 171
Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #24 on: November 08, 2011, 18:48:17 PM »
86.000 si zici ca e nou :)

ambreiaj
« Reply #25 on: January 16, 2012, 13:52:16 PM »
Buna ziua.
Am un Forester 2XT ,cu care am parcurs 170000 km.Imi poate spune cineva daca este necesar sa
schimb ambreiajul?Intreb pentru ca atunci cand schimb dintr-o treapta inferioara intr-o treapta superioara si
accelerez inainte de a elibera total pedala de ambreiaj aud un zgomot asemanator scrajnetului de roti.
Multumesc.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #26 on: January 16, 2012, 14:01:13 PM »
Am lipit subiectul cu un altul pe aceeasi tema in sectiunea potrivita. Poti folosi functia 'cautare' pentru a vedea daca s-a mai discutat acelasi subiect inainte de a deschide un topic nou.

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #27 on: January 22, 2012, 20:21:22 PM »
Fratilor!!!!! Chiar nu mai "umbla" nimeni prin subiectul asta???/

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #28 on: January 22, 2012, 20:38:22 PM »
De vreo trei zile nu mai umbla` nimeni pe la nici un subiect   >:(  , nu mai are  cine  ;). Prietenii stiu de ce   ::)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

celalalt

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #29 on: January 26, 2012, 19:47:05 PM »
Nu trebuie sa patinezi sub nicio forma ambreiajul.Dupa parerea mea,daca patineaza la liber,atunci e  o problema.LAsa-l repede liber si dupa accelereaza.Astfel il pastrezi mai mult timp.Oricum 170k e ceva.Felicitari si no panic

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #30 on: February 06, 2012, 22:09:04 PM »
din cate stiu ambreaj stock la wrx e bun pana la vreo 300cp si acum totul depinde cum mergi cu ea .
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Adrian

  • 4
  • Subaru FORESTER 2.0 benzina (2008)
Probleme in marsarier
« Reply #31 on: March 09, 2012, 12:01:48 PM »
Salut,

Am un Forester 2.0 benzina din 2008, cutie manuala, cu aproape 60.000 km la bord. L-am cumparat anul trecut in noiembrie.
Faza e ca, de cand l-am luat are urmatoarea problema: uneori nu vrea sa intre in marsarier, mai exact schimbatorul de viteze refuza sa faca toata cursa ca si cum ceva fizic l-ar bloca sa intre de tot in marsarier. Chestia e ca in rest masina intra in viteza ca unsa, nu-i patineaza ambreiajul, e ok. Momentele in care face figura asta in marsarier nu par sa aiba vreo logica, adica face asa si la rece si la cald.
Am fost cu ea la service si mi-au zis ca n-au ce sa-i faca de vreme ce ambreiajul nu patineaza.
Ce sa fac? Stie cineva despre ce e vorba?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #32 on: March 09, 2012, 12:13:52 PM »
E din categoria "asa face la toate"

Fab

  • 794
Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #33 on: March 09, 2012, 12:43:40 PM »
Confirm. Si la mine face la fel pe Impreza 2.0 benzina 2008.
Bag a-1a, dau putin in fata apoi intra foarte usor in marsalier.

George

  • 757
Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #34 on: March 09, 2012, 13:04:05 PM »
marsarierul nu este sincronizat cu toate treptele :)
si face asa dupa ce opresti cu alta decat I-a pe loc .

celalalt

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #35 on: March 09, 2012, 14:17:43 PM »
Asa stiu si eu,ca marsarierul e sincronizat doar cu a1a.La cutiile mai vechi pe care le-am folosit 94 si 95 facea la fel.Pana si la Justy-ul pe care l-am avut de la brasov facea asa.Si aia nu e cutie de Subaru.

Adrian

  • 4
  • Subaru FORESTER 2.0 benzina (2008)
Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #36 on: March 09, 2012, 21:56:03 PM »
Multumesc, am inteles.

clauedit

  • 294
  • impreza 06R
Răspuns: Probleme in marsarier
« Reply #37 on: March 17, 2012, 13:04:06 PM »
Salut,

Am un Forester 2.0 benzina din 2008, cutie manuala, cu aproape 60.000 km la bord. L-am cumparat anul trecut in noiembrie.
Faza e ca, de cand l-am luat are urmatoarea problema: uneori nu vrea sa intre in marsarier, mai exact schimbatorul de viteze refuza sa faca toata cursa ca si cum ceva fizic l-ar bloca sa intre de tot in marsarier. Chestia e ca in rest masina intra in viteza ca unsa, nu-i patineaza ambreiajul, e ok. Momentele in care face figura asta in marsarier nu par sa aiba vreo logica, adica face asa si la rece si la cald.
Am fost cu ea la service si mi-au zis ca n-au ce sa-i faca de vreme ce ambreiajul nu patineaza.
Ce sa fac? Stie cineva despre ce e vorba?
Asteapta o secunda, doua cu ambreiajul apasat dupa care poti baga in marsarier

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #38 on: May 16, 2012, 08:29:44 AM »
Eu am trepidatii pe partea de transmisie intre 2000 si 3500 de turatii doar la acceleratii bruste.


Poate sa fie problema de la ambreiaj?


Cand am reparat cutia asta iarna, am schimbat doar discul de ambreiaj si nu tot kitul...

Răspuns: AMBREIAJ SUBARU !!!
« Reply #39 on: January 11, 2013, 12:25:05 PM »
Eu cred ca incepem sa semanam cu aia din Hainele cele noi ale imparatului. Din ce-am citit si pe site-uri de afara cei de la Subaru au "dat-o de gard" cu ambreiajul cu care au dotat motoarele diesel. Toate modelele cu motor pe motorina au probleme cu ambreiajul. Este inacceptabil ca o masina de 30k sa te lase in drum dupa maxim 20.000 km. Ne tot prostim unii pe altii ca nu stim sa conducem 4x4, ca plecam de pe loc patinat etc. Bullshit. Astia n-or sa recunoasca niciodata pt ca ar trebui sa recheme o gramada de masini pt niste componente scumpe. La mine primul a tinut fix 20.000 km si l-au schimbat pe garnatie (oare de ce daca e considerata consumabila iar noi astia cre le prajim niste soferi prosti ?). Mi-au si zis ca au schimbat modelul de ambreiaj ! De ce daca problema e la talpa ? Intr-adevar al doilea a fost mai "bun" 40.000 km (dublu) ! La prima masina, Dacia 1300, nu l-am schimbat deloc dar habar n-am cate mii de km avea inainte de a o lua eu. Pe a doua, SuperNova, am vandut-o la 85.000 km fara sa-i schimb nimic important. Pe a treia , Peugeot Partner (de serviciu) am luat-o la 80.000 si am dat-o la 140.000 CU AMBREIAJUL ORIGINAL. Intram cu ea in padure de cel putin 2-3 ori pe saptamana pt ca acolo aveam treaba. Cred ca stiti cu totii cum arata drumurile forestiere, mai ales iarna sau dupa ploaie. A patra masina a fost o Mazda 6 dar care a plecat la 20.000 km asa ca nu-mi pot da cu parerea. A cincea un FIAT Panda 4x4 (de serviciu). 140.000 km, ambreiaj original. Mers 70% din timp pe drumuri de sonda (arata de de 10 ori mai rau decat alea forestiere). Au fost locuri de unde am fost singurul care a iesit, desi prin jur mai erau niste Navara, Duster si alte integrale.
Deci rezumand in 3 ani jumate si 70.000 km sunt deja la al treilea ambreiaj. Primele 2 prajite, cred, iarna pe zapada (Superb: Mi-am luat 4x4 sa-l tin in parcare daca ninge). Sa-i puna reductor daca transmite prea multa putere. Sa va mai spun ca mi-a crapat nu stiu ce etansare la turbina ? Au reparat-o pe garantie dar cu ocazia asta mi-au spart nu stiu ce furtun si n-au recunoscut. L-am schimbat pe banii mei. Celebrul MP3 player intr-o zi a hotarat ca nu mai vrea sa mearga. Noroc ca mai era in garantie. intai mi-au spus ca am bagat eu 2 CD-uri incalecate. Cine a vazut incarcatoarele desfacute stie ca ESTE IMPOSIBIL (apropos, pe Mazda 6 aveam sistem audio BOSE). In fine. La al doilea ambreiaj au spus ca a iesit masina din garantie de 1 luna ! OK, dar ambreiajul avea fix 1 an. Nu mai vorbesc de preturile de la revizii. 1600 RON o revizie !!!???!!!! Zici ca-i Mercedes ? Dupa garantie am facut revizia cu 600 RON evident in alta parte !!!!
In fine, acu e in service venita pe platforma dupa ce mi-a stricat concediul. nu mai intra decat intr-o viteza. Cumpara cineva aceasta minunatie ?
« Last Edit: January 12, 2013, 22:46:01 PM by Valentin »