A trecut un an si jumatate de cand am acest Subaru , primul meu Outback.
Ce pot spune este ca cine isi ia Subaru, vrea Subaru .
Nu este genul de masina pe care o cumperi pt. ca ai auzit la cineva ca e nu stiu cum.
Acelasi motiv pt care iti iei si un Lexus.
Bun...
Dupa ce am cumparat masina, am montat pe ea instalatie GPL in ideea de a avea un consum de bani rezonabil pt combustibil.
Apoi am inceput sa ma bucur cu adevarat de prietenia mea cu aceasta masina.
Suntem prieteni si colegi in acelasi timp. Alegam foarte mult in lung si-n lat prin tara .
Pot spune ca pana acum , este pleiada mea norocoasa .
Ca sa ma refer la partea de investitie in piese si consumabile; dupa montarea instalatiei de GPL ,o perioada am dat banii doar pe uleiuri si filtre. Spun investitie, pt ca asta este cu adevarat , masina produce cu mult mai mult decat cheltuie.
Pasiunea mea pt. masinile japoneze este strans legata de faptul ca aia cu ochii mici sunt dati dracului, fac niste masini super rezistente ,confortabile ,spartane si utile.
Pe la jumatatea primaverii 2020 a venit vremea sa inlaturam suferintele de peste iarna .
Discuri frana,placute,articulatii,uleiuri + filtre
( Motor,cutie,grup), antigel,lichid de frana, bujii,fise,anvelope,revizie GPL.
Contrar parerilor celor care nu cunosc Subaru, revizia a fost super ieftina (cu conditia DIY), putin mai ieftin decat revizia unui Logan.
De atunci si pana in toamna, am mai facut cateva schimburi de ulei si placute de frana .
Dupa o vara extrem de solicitanta cu umblat prin munti si paduri ,pe drumuri desfundate, campuri ,cu traversari de cai ferate fara treceri amenajate si dupa ce am trecut prin situatii dintre cele mai dificile ( pentru o masina) ,si dupa ce am ametit acul kilometrajului prin tot cadranul , a venit vremea sa schimb rulmentii la toate 4 rotile , erau intr-o stare jalnica ,ma mir ca nu au sarit de acolo.
Ciudat e ca nu faceau cine stie ce zgomot, si d-aia nici nu am fost speriat.
Dar sa mergem mai departe;
Prin Decembrie , bunul meu prieten instelat plimbandu-se de la Bansko spre Bucuresti a intrat intr-o stare de astenie ,ma gandeam ca a luat Covid ,tremura tot si nu sarea de 100/h.
Noapte,frig,fara scule ,a ramas doar speranta ca nu moare .Asa a fost, cu bobina de inductie crapata si cu smoala cursa din ea ,Subi a reusit asa in doua pistoane sa ajunga acasa . Ce sa zic "dati dracu japonezii astia!".
Schimbat bobina,fise,bujii.
Brand new again!!!
Acum cand va scriu, mai are vreo 2000 km pana la o noua revizie generala, sper ca de data asta, sa imi fac curaj sa ii schimb si distributia ,nu ar trebui schimbata, dar sa fiu eu sigur, asta dupa ce rezolv problema cu tamponarea recenta.
CONCLUZIA:
Outback = masina perfecta de familie, un cal de povara foarte putin pretentios si de incredere.
Cam asta ar fii un Subaru Outback ,cu bune si cu rele.
Am avut si vreo 3 buc. Impreza , unul il detine cineva de pe forum ,a ramas tot WRG.