Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
Subaru club Romania

Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« on: February 19, 2010, 12:47:59 PM »
     Echipa subarufanclub.ro a decis sa afle de ce noul Subaru Outback este preferata Americanilor, a Canadienilor si nu numai. Am accesat site-ul dealerului local si ne-am inscris la un Test Drive.  ???  Criza sau profesionalism, puteti sa ii spuneti cum doriti, dar am primit un telefon de confirmare in cateva ore. Cei de la SMT au fost foarte draguti cu noi. Impresii si poze din timpul testului le puteti vedea mai jos.

Viata in Subaru Outback

     Primul lucru pe care il observi la noul Outback este ca a crescut fata de modelul precedent, acest lucru datorandu-se si faptului ca acum este utilizata platforma fratelui mai mare, Tribeca. Amatorilor de Off-Road care isi fac griji din cauza ampatamentului marit le spunem sa stea linistiti pentru ca si garda la sol este marita (20cm).
     Dar noile dimensiuni ale modelului se fac simtite cel mai bine la interior unde suntem intampinati de scaunele mari imbracate in piele. Pasagerii locurilor din spate se bucura acum de mai mult loc la nivelul picioarelor, umerilor si capului. Bancheta rabatabila cu reglare a inclinarii spatarului permite o calatorie confortabila pentru trei adulti. Cotiera ce iese din spatarul ocupantului din mijloc este generoasa, cu diverse spatii de depozitare si ne incanta simturile cu aceeasi piele de calitate ca intr-o limuzina germana. Daca tot suntem la capitolul piele am dori sa mentionam calitatea excelenta a acesteia, iar efectul de piele perforata in combinatie cu nuanta de bej te duc instantaneu cu gandul la sectorul business.
     Despre scaunul soferului putem spune ca ofera un suport lateral bun, este comod, este incalzit si ofera reglaj electric in 8 directii. Este imposibil sa spui ca nu stai bine sau ca nu ti-ai gasit pozitia perfecta la volan.
Si daca tot am ajuns la volan, spunem ca acesta este bine dimensionat si dotat cu utilele comenzi audio si Cruise Control. In spatele volanului se afla padelele pentru schimbarea manuala a vitezelor si un set de ceasuri bine dimensionate, usor de citit si cu un aspect neutru, ii spunem noi. Ceasul analogic de consum instantaneu ne-a captat atentia pentru ca se misca mereu ca nebunul insa aduce un plus de dinamism pe langa miscarile precise ale turometrului. Daca nu observati indicatorul de incalzire a motorului nu va speriati, Subaru a introdus un martor care se stinge in momentul in care temperatura motorului ajunge la valoarea optima. Amatorilor de intoarceri cu frana de mana le spunem ca nu exista levier, ci pur si simplu un buton care ne „avertizeaza” ca nu este Impreza.
     Ne mutam atentia catre partea centrala si observam ca si aici Subaru mentine linia simpla de design. Avem un afisaj electronic care ne ofera informatii despre ora, consum, autonomie si temperature exterioara. In echiparea standard intra si un Radio-CD player cu magazine de CDuri, 6 incinte acustice, redare MP3 si mufa auxiliara. Sunetul este clar si bass-ul este suficient.
     Ceva  mai jos avem un sistem de climatizare dual zone de care nici nu ne-am atins. Si-a facut foarte bine treaba si singur. Extrem de util este parbrizul incalzit in zona stergatoarelor, suficient pentru a dezgheta jumatatea inferioara a parbrizului.
     Incheiem capitolul prin a spune ca ne pare rau de vremea mohorata de afara. Tare mult am fi vrut sa incercam si trapa electrica (dotare standard). Despre aspectul exterior nu vorbim. Tine de gusturile fiecaruia. Metntionam doar jantele de 17” incaltate cu cauciucuri Yokohama.
     Concluzie: O masina spatioasa, confortabila, ce ofera o vizibilitate foarte buna, dand impresia ca esti intr-un sedan de clasa compacta. Eeste ideala pentru calatorii. In oras lucrurile stau putin diferit, capota lunga si inclinata te poate induce in eroare, iar in partea din spate ar fi utili senzorii de parcare. Dar, cu putina obisnuinta se poate trece peste acest neajuns.

Subaru Ouback pe sosea
   Veti spune “Bine! Am inteles! Interiorul este confortabil si aproape luxos, nimic impresionant. Sunt si alte modele pe piata care ofera acelasi lucru.” Ei bine, trecem la capitolul la care Subaru sta cel mai bine, acela fiind comportamentul rutier.
   Imediat ce am auzit ca vom testa varianta pe benzina echipata cu o cutie automata am zis “Ufff, cutie automata, masina lenesa, 4 trepte etc.” (eu, cel din spatele volanului fiind fan inrait al cutiei de viteze manuale). Ma urc in masina, imi zic in gand “parca e dragut schimbatorul”. Imediat sunt pus la current ca este vorba despre noua transmisie automata de la Subaru cu sistem de distributie variabila a cuplului si ca in modul manual are 6 trepte. „6 trepte? parca mai merge asa”.
        Fan al cutiei de viteze manuale? cine? eu? Nu recunosc nimic! Cutia de viteze automata isi face treaba foarte bine atat in modul “Drive” cat si in modul “Manual”. In Drive, practic, nu exista viteze. Cuplul este reglat continuu astfel incat soferul nu simte absolut nici o vibratie, nici un balans. Simte decat acceleratia, o acceleratie lina sau o accelerare puternica, in functie de cat de greu este piciorul soferului. Acul turometrului variaza in continuu, dar poti sta linistit daca te preocupa consumul. La mers normal acul sta la 1500 RPM. Padelele din spatele volanului sunt foarte bine pozitionate si nu incurca deloc. Raspunsul cutiei de viteze in modul manual este destul de bun, treptele fiind schimbate mai rapid decat ar face-o oricine cu o cutie de viteza manuala. Si in acest caz schimbarea vitezelor se face foarte putin simtita.
        Mai devreme ne plangeam de vreme, iar acum o apreciem. Noroc cu zapada asta ca asa mai avem si noi cate o groapa, o denivelare in asfalt ceva. Sa nu cumva sa le ducem dorul. Si uite asa facem trecerea catre suspensii care ofera o garda la sol constanta, indiferent de incarcare datorita sistemului Self-Leveling. Masina testata avea putin peste 4500 km in total si poate si acesta este un factor important, dar suspensiile pareau destul de rigide. Masina sta bine pe sosea si fara sa iti dai seama ajungi la viteze mult peste cele legale, faci slalom printe gropi si masina nu se inclina aproape deloc, directia se intareste si ai un sentiment de siguranta.
        Motorul este evident un boxer. Capacitatea cilindrica este de 2500cmc si ofera o putere maxima de 167cp in timp ce cuplul maxim se alfa situat la valoarea de 229Nm.
        Cum lucreaza motorul impreuna cu transmisia CVT? Bine as spune eu. Avand in vedere ca aceasta cutie de viteze este menita sa imbunatateasca emisiile de CO2 si consumul de carburant, este normal ca plecarea de pe loc sa fie putin mai lina, dar la o apasare ferma a pedalei de acceleratie masina pleaca puternic de pe loc.
        Doar nu va asteptati de la o cutie de viteze automata si un benzinar sa aveti acceleratie la viteze mari si la turatii mici. Acul vitezometrului se misca incet sub 2500 de rotatii pe minut, dar cu o simpla actionare a padelei din partea stanga a volanului, motorul prinde viata si totul incepe sa treaca din ce in ce mai repede pe langa tine.
         :o  :o  :o Nu pot sa ma mai ascund, vreau si eu asa ceva!  ::) Am devenit fan al cutiei de viteze automata! Daca vrei sa mergi linistit, masina face totul pentru tine, doar trebuie sa tii piciorul pe acceleratie si mainile pe volan. Daca vrei sa mergi tare, treci in modul manual si mergi tare. Nu te mai doare piciorul de la atata ambreiaj si nu mai muti schimbatorul de viteze ca si cand ai amesteca in mamaliga.
        Tractiunea integrala si-a facut simtita prezenta doar la plecarile de pe loc in forta si la accelerari mai puternice in giratoriile de pe DN. Controlul stabilitatii ori era oprit, ori nu s-a simtit. Desi era ud asfaltul, masina sta bine in curbe in ciuda gabaritului.
        Concluzie: La final, va spunem ca suntem placut impresionati de comportamentul rutier (suspensii tari, raspuns bun al acceleratiei) si de consum (vezi poza). Din pacate, asteptam acel marait de boxer dar acesta se face simtit destul de putin si asta se intampla dupa ce acul turometrului depaseste valoarea de 4500 de rotatii pe minut. Franele sunt bine dozate si sunt eficiente in cazul unui condus normal (acesta fiind si rolul masinii), dar este loc de mai bine, mai ales daca esti adeptul vitezei. Este o masina perfecta pentru calatorii lungi ce s-a dovedit a fi placuta si in mediul urban.

Scuzati pozele putine, dar pe ploaia asta nici un caine nu iti vine sa il tii afara :) Enjoy!









« Last Edit: February 20, 2019, 10:38:24 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #1 on: May 30, 2011, 13:59:35 PM »
da, am testato acum doua luni si nu e deloc rau. Am preferat-o pe cea veche in schimb, modelul full,care avea in minus doar cutia in 6 trepte(ceea ce era si de schimbat-punct ochit,punct lovit)
cu scuzele de rigoare, vreau sa spun ca mi-a placut descrierea ta cu o singura exceptie: inauntru nu se aseamana cu o ''limuzina germana'' ci cu una engleza, iar la pretul de baza al unei masini germane , la Outback gasesti mai mult decat tot ce vrei. Viva Subaru !
Subaru Outback 2.5 AT Bi-Fuel Luxury Celebration MY2007
DACA INIMA ITI BATE TARE IN PIEPT SI NU TE OPRESTE NICI UN OBSTACOL, ATUNCI CONDUCI UN SUBARU !

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #2 on: January 16, 2012, 09:35:52 AM »
ceva noutati despre outback 2011 cu cvt. se pare ca anumite modele in state nu sunt in stare sa dea inapoi si sa urce o bordura. sau sa urce cu spatele in panta daca mai sunt si ceva pietre etc. alti posesori spun ca trebuie sa o turezi mai mult. altii spun ca in mod automat nu se ridica mai mult de 2000 ture si apoi motorul moare sa protejeze cutia asta noua. ciudat..
unii au problema asta altii nu.
mai jos am postat linkul.

http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-present/36671-2011-ob-cvt-reverse-power-problem-3.html

voi ce parere aveti?

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #3 on: January 16, 2012, 16:05:30 PM »
ceva noutati despre outback 2011 cu cvt. se pare ca anumite modele in state nu sunt in stare sa dea inapoi si sa urce o bordura. sau sa urce cu spatele in panta daca mai sunt si ceva pietre etc. alti posesori spun ca trebuie sa o turezi mai mult. altii spun ca in mod automat nu se ridica mai mult de 2000 ture si apoi motorul moare sa protejeze cutia asta noua. ciudat..
unii au problema asta altii nu.
mai jos am postat linkul.

http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-present/36671-2011-ob-cvt-reverse-power-problem-3.html

voi ce parere aveti?
Parerea mea , .........  bazata` pe impresiile pe care mi le-am format vizitand de mai multe ori dealerul local.
De cate ori vorbesti cu un vanzator sau un specialist de la Subaru,  unul din primele lucruri pe care ti le spune acesta este ca  Subaru  nu este o masina`  de teren, ca`  cu Subaru nu se face  off-road, ca`  sa` nu te bagi in zapada` mai mare de 15 sau 20 cm (in fct.  de modelul de care intrebi) deoarece Subaru nu este Jeep ! Subaru este o masina`  de oras, de sosea care are  awd  si te scoate de acolo de unde altii care  au fwd  sau rwd nu mai pot iesi. si cu care te poti duce in siguranta`  pe drumuri de tara`  sau forestiere,  cu care poti merge la munte sau pe plaja marii fara`  sa` ramai intepenit. Ei nici macar nu iau in calcul varianta ca`  cineva ar putea merge cu masina aceasta pe coclauri , cu spatele  sau sa` urce o bordura`, mai ales aici in America de Nord unde lumea e foarte  comoda`  din fire, unde marea majoritate a drumurilor sant asfaltate  sau macar pietruite si batucite bine, si unde daca`  urci sau parchezi pe bordura`  iei o amenda`  de trebuie sa` iti vinzi masina ca sa` o platesti.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #4 on: January 16, 2012, 17:28:53 PM »
@nicolae: da, este un fail. Am vazut si eu destule filmulete in care modelele echipate cu transmisia CVT nu puteau sa iasa din zapada sau sa urce o simpla panta. Cum dadeau rotile in gol, cum ii taia puterea sau murea motorul.

Din pacate nu am testat nici modelul vechi, nici actualul model in astfel de conditii.
« Last Edit: January 16, 2012, 17:32:35 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #5 on: January 16, 2012, 17:34:02 PM »
ce e neplacut tare e ca nici cand setezi off dracia aia nu reuseste.

naspa tare ca sa spun asa..

revenind, acolo unde modelele precedente reuseau cu nota 10, iar modelul de acum nu mai face ce facea inainte inseamna ca e un big big fail.

daca nu ajuta la nimic, din contra, la ce buna chestia aia?

sa dai 35 K eur pe o masina cu asa reputatie si sa ramai in namol asa micut, sa nu treci o piatra inapoi.. ntz ntz..

« Last Edit: January 16, 2012, 17:40:07 PM by nicolae »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #6 on: January 16, 2012, 17:35:20 PM »
Inca nu am aflat daca este o problema cu unele modele sau cu toate si nu exista un comunicat oficial din partea Subaru despre care sa stim. Iar pe forum, nu sunt posesori de cvt inca, sau nu au scris pana acum.

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #7 on: January 16, 2012, 17:46:07 PM »
Este un fail,  .................. si nu prea !  Atata timp cat 99 %  din clienti nu se plang (si asta deoarece ei circula` numai in oras, si numai pe drumuri bune si autostrazi si nu incearca` nici macar o data`  sa` urce o panta` pe macadam si nici nu se catara` pe vreo bordura`), probabil Subaru considera`  ca` CVT-ul este bun si nu trebuie modificat. Ei din start nu au gandit si realizat Subaru ca masina`  de teren, ci doar o masina` mai mare care sa` dea americanului de rand senzatia ca se afla` in siguranta`  si sa` ii ia banii (si nu putini).  Doar astia mai sariti de pe fix ca noi o  folosim pana` la capacitatile maxime si chiar peste, de aceea ni se pare ca`  are fail-uri.  (hac, ................... parerea mea)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #8 on: January 16, 2012, 17:53:25 PM »


Cu VDC off. Deci fail! Sunt maxim 5 cm de zapada si panta nu e cine stie ce. Se vede cum se taie puterea catre rotile din spate si apoi imediat si pe fata. Pe panta aia urca si un Justy daca are cauciucuri de iarna.

Mai citisem undeva ca unii nu puteau sa iasa din garaj cu masina intrucat era putin polei pe jos si aveau intrarea in garaj in panta. Nu cred ca a facut Subaru intentionat asta. Nu mai e vorba de off road aici.

PS: De asta iubesc eu cutia manuala.
« Last Edit: January 16, 2012, 17:54:56 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #9 on: January 16, 2012, 18:05:55 PM »
Cu VDC off. Deci fail! Sunt maxim 5 cm de zapada si panta nu e cine stie ce. Se vede cum se taie puterea catre rotile din spate si apoi imediat si pe fata. Pe panta aia urca si un Justy daca are cauciucuri de iarna.

Mai citisem undeva ca unii nu puteau sa iasa din garaj cu masina intrucat era putin polei pe jos si aveau intrarea in garaj in panta. Nu cred ca a facut Subaru intentionat asta. Nu mai e vorba de off road aici.

PS: De asta iubesc eu cutia manuala.
Ai dreptate in felul tau,  dar aici e vorba de mentalitate si de stiluri de viata`  diferite. Aici 99%  din Subaristi nu ies niciodata` de pe asfalt si nu vad o panta`  asa de "periculoasa`"  ca aceea din filmuletul tau,  de aceea ei nu ajung niciodata`  sa` alunece sau sa` nu poata` urca  delushoru` .  In Romania iti iei Subaru deoarece majoritatea drumurilor  nu sant autostrazi,  au gropi, majoritatea proprietarilor au pe cineva care sta`  la tara`  si drumurile acolo sant asa cum sant   :(  ,  deci ai nevoie de calitatile  off-road spre maxim, pe cand  americanii nu.
Ca sa vezi o diferenta`  bizara` :  aici cred ca`  80%  din cei care  au o Impreza (care este o masina` sportiva`, de viteza`, etc) sant oameni de peste  50-60  ani !  Intrebandu-l pe un vanzator de la Subaru de ce e asa,  acesta mi-a raspuns ca`  este preferata` de mosuletzi si babe  deoarece este mica` (deci se parcheaza` usor), are 4X4 awd (deci ramane mai greu intepenita`  in zapada`)  si are reputatia unei masini foarte fiabile care se strica`  greu, mai ales daca` nu este   birjarita`, si ca` poate fi folosita` fara` probleme peste  300.000  km  (deci pentru ei este masina`  pe viata` , atat cat le-a mai ramas de trait   :'(  )
Iar aici de cutie manuala`  nici nu poate fi vorba,  cred ca` mai putin de 10%  din masini au asa ceva,  iar la subaru cred ca` procentul e sub 5% (au nevoie de o mana` libera`  sa` vorbeasca` la telefon sau sa` isi bea cafeaua   :P ).  Comoditatea primeaza` in fata performantei.
« Last Edit: January 16, 2012, 21:04:11 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #10 on: January 16, 2012, 18:26:02 PM »
Exact asa se comprta si X-Drive-ul de pe X3..
Iar in panta si pe zapada afanata nu prea ai ce face cu nimic daca n-ai gume de off road de zapada. Am incercat eu in weekendul acesta o urcare similara pe zapada de 15 cm umeda fanata (vream de fapt sa intorc masina pe o straduta f ingusta prin Schei) si de curiozitate am vrut sa vad daca pot urca mai sus pe un drum neumblat... Se lipise zapada pe calea de rulare pe gumele care nu patinau...
Subaru Impreza WRX 2001

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #11 on: January 17, 2012, 12:10:10 PM »
2 filme vdc on si off la ambele a mers fara nici o problema in zapada mare.


&feature=related  vdc on

&feature=related vdc off


am mai citit pe forumul americanilor. e ciudat ca unii spun  ca nu au aceasta problema.. si mai ales nu pun un video sa arate clar.

poate ma lamuriti si pe mine cu ceva. la o cutie automata daca pui pe manual si esti in treapta 1 si o calci pana pe rosu tot mai intervine cvt sa iti taie gazul?

multumesc.

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #12 on: January 17, 2012, 12:26:19 PM »
&feature=related

si inca un link de la cehi, cu vdc on nu au urcat pe noroi si iarba uda, dar cu el off a urcat fara problema.

aici probabil ca at fi problema off sa insemne off :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #13 on: January 17, 2012, 13:20:55 PM »
Nicolae, faci o mica confuzie aici. VDC a fost pus si pe modelele vechi si pe cele noi. Problema la modelele noi este cutia de viteze nu acel VDC care este un fel de ESP cu alta denumire.

In cazul modelelor noi, se taie puterea motorului pentru a proteja cutia, dar personal cred ca este o problema cu anumite modele. Uite si exemplul care arata ca se poate. Omul asta nu a putut urca panta pe picioare din cauza ghetii, dar a urcat cu masina.

[ Invalid YouTube link ]

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #14 on: January 22, 2012, 16:43:15 PM »

gata sunt lamurit, mai jos am gasit spus asa .. mai clar :) vdc include 2 chestii..

 
  video si explicatia oficiala+demonstratie facuta de subaru.


si aici se explica mai bine
http://www.subaruoutback.org/forums/104-gen-4-2010-present/41788-testing-my-outback-2-5-cvt-high-centering-6.html

you're correct "VDC ON" does NOT help off road (for the most part).... BUt because SUbaru use VDC termilogy for both applying brakes to spinning wheel and VDC limiting power. there's the confusion with MOST people just got hung up with termilogy....

so, if you want to differentiate the 2 as:

1) VDC-apply brake (to spinning wheels), this feature cannot be turn OFF.
2) VDC-limiting power. (This feature can be turned OFF)

when VDC ON button is activated, (which means VDC apply brake is still ON but engine can be at reduced power when wheel loses traction)... in most case this will NOT help "off-road" in the normal "off-road" sense... (since most off road require Power/torque to overcome poor traction, slippery surface, large obstacle...etc)

In that video, with the diagonal wheels on air (this can happen somewhat regular when off roading), the VDC-apply brake will help get one unstucked.
so, when I was saying VDC (in general sense) will help in this case vs a car without VDC-apply brake feature,......
to be honest, if SUbaru will use 2 different termilogy to differentiate the 2 features that would be a lot less confusing....


si probabil ca cei care au testat outback si au ramas intepeniti nu au stiut ce si cum pe off road/zapada.

celalalt

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #15 on: January 27, 2012, 00:14:15 AM »
Prea complicat.Prea ca la tara.Dar de ce e atat de complicat?Nu puteau da ii puna ceva sau altceva?

Răspuns: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #16 on: January 27, 2012, 04:47:47 AM »
Trebuia sa ii puna`   compiutatoru`  de la  un IMS-u  , ca` gestiona ala  atat de inteligent tractiunea de ramai prost  !!   :-X  :-[
« Last Edit: January 27, 2012, 06:04:01 AM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Re: Subarufanclub a testat: 2010 Subaru Outback 2.5i CVT
« Reply #17 on: December 05, 2020, 00:34:17 AM »
După 8 ani de folosire a outbackului 2011, 2.5 cvt, nu m-aș mai întoarce la un alt brand. Viva Subaru! Best car ever! Cu siguranță următoarea mașină, tot outback...