Salutare si La multi ani !
Sa tot fi trecut vreun an jumate de cand n-am mai scris, s-au intamplat multe lucruri bune dar consumatoare de timp pe plan personal, iar masina a fost in principiu, cuminte.
Ca si rezumat invers cronologic:
- Sept 2018 - schimbat placute si discuri frana la toate rotile, culisor dreapta fata blocat (aparent s-a folosit vaselina necorespunzatoare la schimbarea anterioara de placute) + schimb pivot + set arcuri spate (unul era crapat)
- Ian 2018 - revizie + schimbare ulei servo ( pompa de servo scotea zgomote ciudate si trepidatii la capat de cursa, in conditii de frig)
- Dec 2017 - rezolvat problema cu suieratul in cutia de viteze (povesteam de acea problema cateva pagini in spate) . Dupa o intrevedere cu Pfaizzzer, caruia ii multumesc pentru disponibilitate si ajutor, am (mai corect, a) concluzionat ca nu sunt rulmentii din dif, si ca sigur vine din cutia de viteze. Si intradevar asa a fost, au fost schimbati 2 rulmenti (unul din ei mai jos in poza), si la sugestia mea inspirata fost verificat si ambreiajul. Concluzia, 1 bucata exedy nou.
- Ian 2017 - revizie plus schimb de bucsi si bare antiruliu.
- Candva printre ele : necesar 1 colier pentru evacuare in partea de sub motor (zdranganea ca toti dracii) + ruginit evacuarea in partea finala si cedat 1 prindere + aproape s-a topit mufa de la faza scurta pe stanga (a fost inlocuita).
Urmeaza neaparat:
Ian 2019 - Distributie+pompa de apa + revizie + ce-o mai aparea. (distributia actuala a fost schimbata de fostul proprietar la 85000 km, in conditiile in care acum sunt la 135000,dar s-a intamplat acum 5 ani).
Legat de ultima postare, cu jantele cu offset diferit, s-au potrivit perfect si le-am si folosit 1 vara jumate. (poze mai jos) Intradevar, feelingul este un pic diferit . Sincer nu imi imaginam ca de la 7mm la fiecare roata mai inauntru, sa mi se para masina "mai ingusta" pe drum. Un alt aspect sunt denivelarile/gropile, care se simt altfel in volan. Ma gandesc serios ca vara 2018 sa fie ultima pentru ele, dar gasesc foarte greu spre imposibil jante pe 15 OEM cu offset 48, inafara de modelul pe care il am deja si care nu este cel mai aspectuos.
Altfel, in 2 ani si cateva luni am facut undeva la 25000 de KM (intre timp a aparut o masina mai mare pentru sotie, familie si concedii), si Subaru a ramas doar in utilizarea mea in scop navetistic si alte escapade scurte, fara junior. In momentul asta pot sa zic ca masina merge OK, nu au fost probleme grave dar au fost, si le-am rezolvat in functie de prioritati si cu rabdare, folosind piese de calitate.
Singurul neajuns pe care inca nu stiu cum sa il rezolv este "calitatea" fazei scurte. Am polishat farurile, am pus Osram extra 130%, dar tot nu este suficient. Din alte experiente auzite de halogen in lupa, nici cu far complet nou nu se imbunatateste mare lucru. Oare atat de proasta este aceasta solutie folosita pe acest model?