Apune o legenda.
Masina care a pus numele Subaru pe lista castigatorilor in WRC inceteaza productia in 2025.
Subaru Legacy a inceput ca un sedan clasic cu tractiune AWD. Sistemul a fost atat de bun la vremea respectiva incat la scurt timp a devenit o amenintare in campionatul mondial de raliuri. Ceilalti s-au pregatit si Subaru a dezvoltat atunci Impreza, mai mica, mai usoara, iar Legacy a ramas varful de lance, a crescut, a aparut si break-ul, derivatul Outback si tot asa.
Generatia 2003-2008 a fost cea mai populara si pe buna dreptate.
Din 2010 masina a luat proportii pentru a satisface piata americana si de la an la an a vazut din ce in ce mai putine imbunatatiri.
Din Europa si Australia a iesit prin 2016 pentru ca nu mai era competitiva sub nici o forma, nu pentru ca nu se vand masini in segmentul din care facea parte, ci pentru ca nu avea nici un atu fata de ceilalti.
Din 2020 nici macar in SUA nu s-au obosit sa mai vina cu un motor nou sau cu un model diferit si a parut ca se lanseaza facelift dupa facelift cu acelasi tren de rulare, aceleasi performante si acelasi stil.
Pacat. Unii spun ca se scoate pentru ca nu este cerere. Dar cerere nu este cand vii cu o masina ce nu a vazut nici o evolutie semnificativa din 2015. Asta in conditiile in care Camry se vinde in draci in segmentul acesta.
Atentia si bugetul se muta spre un nou model full electric.
Tare imi este teama ca urmeaza si Impreza.