Nu are legatura participatia Toyota cu problemele de stocuri ale Subaru (in special in Europa - dar am impresia ca nu numai).
Anul trecut au avut probleme cu WLTP-ul vietii + schimbarile de generatii (Forester / XV / Impreza).
La un moment dat, singurele modele ce se gaseau in stocuri erau Impreza / XV cu motorul de 1.6 si Outback.
XV de 2.0 nu se mai gaseste de nicio culoare de prin primavara anului trecut (si ce s-a mai gasit pana atunci au fost masini ramase din 2018) pe motiv de WLTP si inlocuire motorizare (de anul asta 2.0 vine doar in varianta e-boxer).
Forester nu au mai importat pe motiv de inlocuire model si le-a fost teama sa nu ramana cu ele pe stoc.
Outback se mai gasea, dar se vinde mai greu in EU pe motiv de taxare pe cilindree.
In plus, daca nu ma insel, au avut ceva probleme si pe la ei pe acasa care le-au dat peste cap productia timp de 2-3 luni. Asta pe langa faptul ca, respectand deviza ”stay small, ei produceau un numar de masini mai mic decat cel necesar ....
Sa speram ca si-au rezolvat problemele, au lansat modelele noi, respecta normele de poluare & stuff, iar din acest anul sa-isi revina la normal si cu stocurile de masini in Europa.
Altfel, e de rau ! Din cauza lipsei stocurilor, majoritatea dealer-ilor Subaru din UE sunt cu un picior in groapa.