Nu am mai scris de mult nimic pe aici, ne-am invatat cu masina merge super, acum nu as mai vrea altceva inafara de subaru, am reusit sa parcurgem 7000 km de cand am achizitionat-o din Germania.
Singurul lucru de care sunt inca curios, este temperatura uleiului, pe timpul verii cel mai mult am vazut o la 112 grade C cand am urcat la munte pe un drum forestier si eram si pe manual, in rest pe autostrada nu a depasit 105 grade C iar pe drumuri nationale intre 94 - 97 grade C, sunt curios cat a fost cea mai mare temperatura pe care ati vazut-o fara sa dauneze motorului.
As vrea sa ma intalnesc cu un coleg care are un Subaru cu aceeasi motorizare FB20 sa verific nivelul uleiului cu alta joja, de cand am cumparat masina am uleiul peste maxim pe joja, am facut schimburile la AK, cand am scos masina aveam uleiul peste maxim exact la fel cum am bagat-o in service, sunt curios daca si la altii este la fel pentru ca am citit pe siteul valvoline ca la prima umplere (dry fill) intra 5,7 l iar la schimbarea uleiului in service (service fill) intra 4,8 l. Am vrut sa cumpar alta joja, pretul este 120 lei si nu sunt convins ca joja nu este buna (originala).
As vrea pentru la anu sa-i iau niste cauciucuri de vara noi, ma gandeam la michelin cross latitude, sa fie ceva care sa pot sa merg si pe drumuiri usoare neasfaltate, poate aveti alte recomandari, yokohama G095 pe care le am acum nu m-au convins, poate si pentru ca au deja 4 ani si mai au 4 - 4.5 mm adancimea profilului.