Transmisia e ultimul lucru care ar pica la Forester'ul ala.
Eu as cere mai intai detalii ce anume s'a inlocuit recent, in anunt nu zice nimic.
Motorizarea e si ea ok, iar cutia automata sigur a protejat'o mai bine decat ar fi fost in combinatia cu cutie manuala.
Eu am 2.5'ul turbo pe versiunea anterioara, din 2007, cutie manuala. Am luat'o la vreo 88k km, acum am 136k. Transmisia merge bine, ambreiajul l'am inlocuit preventiv pe la 120k km, iar turbina am verificat'o vizual acum o luna si inca e in stare buna
Din poze suspensia spate nu ar trebui sa fie pe duca. Inlocuirea ei ar costa cam 1000 euro, de preferat renuntand la amortizoarele cu mentinere a garzii la sol, sunt mai scumpe si totusi nu duc f mult (40-60-80k km, depinde de mai multi factori)
Sunt tare curios ce experienta au mecanicii care spun despre 2.5'ul asta ca e f stricacios, pe forum nu prea au fost probleme cu ele, spre deosebire de 2.5 de pe STI 2008+, iar cine nu cunoaste prea multe despre Subaru poate foarte usor sa puna in aceeasi oala toate 2.5'urile
Tinand cont si ca pe Forester SH a fost introdus diesel'ul, dar si ca era oferit si 2.0 aspirat, cele 2.5 care au ajuns azi ori sunt petarde, ori au fost intr'adevar intretinute, nu prea exista cale de mijloc. Cel din anunt pare din a doua categorie, dar clar cerut istoric, macar pentru a gasi motive de negociere