https://www.autovit.ro/anunt/subaru-legacy-ID7GVjMl.html#xtor=SEC-81Am fost sa vad masina asta acum aproximativ doua luni. Am si mers cu ea suficient cat sa imi fac o parere.
O sa incerc sa prezint cat de obiectiv pot eu ce am gasit si fara sa ii stric omului ploile, care apropo, este o persoana foarte ok.
Masina, nu prea.
Estetic la exterior: Sablata de pietricele in fata (bara, capota, plafon deasupra parbrizului), faruri matuite serios, un proiector spart si mici julituri pe bara, mai ales de la borduri. Aripile spate au un inceput de rugina la pasaje, spatele ok, iar partea dreapta horror. Mi-a explicat ca sotia a agatat un stalp si a julit-o, fiind apoi reparata de un vecin. Vecinul nu stiu ce meserie are, dar clar nu e vopsitor si nici tinichigiu. A fost dat un spray peste zgarietura si cu o linie de demarcatie clara pe stalpul spate. Apoi s-a gandit sa mai acopere local si cateva zgarieturi pe usile din dreapta. Deci masina ar trebui revopsita in proportie de 50%, plus lucrare la pasajele aripilor spate. Tin minte ca era si un cheder ciupit la trapa sau o mica lovitura ceva, nu mai retin exact defectul.
Parbrizul era crapat de-a latul si de-a lungul si inteleg acum ca a fost schimbat.
Interior: Mi s-a pus in vedere ca unele butoane de volum de pe volan nu functioneaza tot timpul. Scaunul soferului are pielea roasa pe lateral, in rest decent, dar clar pielea nu este in cea mai buna stare.
Mecanic: Uleiul foarte negru (mi s-a spus ca urmeaza revizia) desi la nivel era ok parca. Motorul foarte murdar si vibra la ralanti destul de tare. Nivelul tuturor lichidelor era pe minim (cutie, antigel, ambreiaj etc.). A pornit cam greu dar macar a luat-o din prima. Bateria am inteles ca are ceva ani... prima impresie este ca ambreiajul tine extrem de sus pe o portiune de cativa mm (deci ceva nu e ok acolo). Am iesit de pe strada neasfaltata in zgomot de flanse de amortizor si amortizoare spate care bat, dar macar franeaza bine. La drum am intampinat o intrare in viteze greoaie si un motor in mare parte lesinat dupa pretentiile mele. Distributia nu a fost facuta pentru ca "nu se face la astea".
Un singur set de jante, plus anvelope separat. Unele din ele erau pe terminate. Nici nu mai conteaza asta...
La final am multumit pentru timpul acordat. Ma intrebam cat ar valora masina ca sa renteze toate reparatiile si am ajuns la concluzia ca mai bine nu inaintez nici o oferta, sa nu il jignesc prea tare pe om.
De la 5m masina arata bine. Este o combinatie frumoasa de culori exterior-interior, dar cand te apropii te sperii. Cred ca un curajos ar putea sa o ia cu 4.000 euro si sa mai bage lejer inca atat in ea pentru a o aduce la starea de functionare si la un aspect demn.
Si totusi, piata sh-urilor a ajuns intr-un moment interesant, cu unele preturi pe care nu le inteleg, deci orice este posibil...