Subaru Outback 2.5 2007 136 626 km Benzina Combi cam asa suna anuntul de pe autovit
https://www.autovit.ro/anunt/subaru-outback-2-5-ID7GXbAC.html
Raport RAROM :
https://drive.google.com/file/d/1zQv6LKOtviQC_WJbeAB70r8NJeDbb2Na/view?usp=sharing
PS Cat de mica / mare trebuie sa fie o lovit un Outback in lateral ca trebuiasca schimbate balamalele de la usi ?
E dubioasa rau cartea. Adica a facut reviii la 2 ani dupa care in 2014 in 4 luni a mers de i-au sarit capacele si apoi a stat iar mai mult decat a mers.
Au pus uleiuri de tot felul, bujiile schimbate tarziu la 90k km indiferent de ce spun cei din service ca asa spune Subaru, si nu apar alte lucrari. Imi este imposibil sa cred ca sistemul de franare nu a pus probleme la capitolul culise, mai ales in perioadele in care a stat mult. Nu scrie nimic despre ele. Suspensia spate poate ca sta cum trebuie dar peste denivelari o sa simiti ca nu este stabil spatele, la capitolul faruri se vede ca lupele s-au dus.
Partea buna este ca in mare arata bine la interior si la exterior. Deci ceva grija clar s-a avut de ea. Si nu ma refer la cum arata pielea neaparat, ca aia putea fi vopsita. Dar se vede la manerele usilor, butoane in bord, sertarul dintre scaune pentru pasagerii din spate de obicei se rupe, volanul fara rupturi la piele, covorasul fara gauri sub pedalier. Si pare sa mearga bine trapa, ceea ce e un plus.
Lovitura nu trebui sa fie puternica pentru a schimba balamelele. Trebuie sa fie bine pozitionata.
Daca te uiti dupa acest model, trebuie sa stii care ii sunt problemele comune si nu ai neaparata nevoie de service priceput daca sti la ce sa te uiti:
- garnituri chiulasa care de obicei se duc dupa 100.000 km si nu mereu cu scurgeri in exteriorul motorului, ceea ce faca sa fie mai greu de depistat problema, dar de obicei le vezi cum supureaza. Schimbul de ulei tarziu si la fel si cel de antigel nu ajuta deloc in prevenirea problemei si din pacate putini sunt cei care au facut aceste schimburi cum trebuie
- generatiile Subaru 2005-2012 cam toate, dar in special legacy, outback si forester sunt extrem de fragile cand vine vorba de sistemul de franare. Se gripeaza culisele, se ovalizeaza discurile foarte repede, sunt teroare. Ori te obisnuiesti cu ideea, ori cauti altceva. Nu merge sa repari si sa mai vezi peste multe zeci de mii de km. Trebuie sa te astepti sa reapara dupa un an problema sau doar cateva mii de km timp in care totul a mers perfect, deci nu poti acuza montajul.
- probleme cu ventilatia, mai exact se strica actuatoarele pentru dirijarea fluxului de aer. O piesa relativ ieftina dar care necesita demontarea bordului
- evacuarea de obicei cedeaza la sectiunea Y din spate
- la modelul facelift ambreiajul este unul diferit si din pacate nu mai este regasit si pe alte modele din acelasi an, drept urmare e mai greu de gasit si ceva mai scump
- uleiul in cutie si diferential de obicei nu se schimba la timp. partea buna e ca in general rezista, dar si daca au fost lasate prea mult de obicei face figuri diferentialul central.