Salut! Sa zicem ca mai negociezi cel putin cei 500 lei daca nu 1500, iti raman asadar 700-1000 euro pentru a repara ce trebuie reparat.
Din experienta mea este o suma minima necesara pentru o masina cu istoric verificat, deja pusa la punct, cu probleme deja cunoscute, la care oricum trebuie sa ii faci un schimb de lichide si ce mai e consumabil sau stricat deja stiut si cu un cost deja stiut.
Daca nimeresti sa nu aiba anvelope bune, deja ai spart jumatate din suma. Mai pui o distributie si adaugi inca o jumatate de suma. Fereasca de un ambreiaj sau amortizoare si deja dublezi banii alocati reparatiilor.
Apoi GPL... nu mai zic nimic.. cauta pe forum GPL si o sa vezi pareri si pareri.
Daca te duci sa o vezi, fa-i un test de compresie neaparat, verifica suspensia spate, starea franelor si fa niste franari de la 80-100 sa vezi daca bat. Fa niste plecari de pe loc cu rotile bracate la maxim stanga si apoi dreapta si vezi daca trosneste sau pleaca in socuri. Daca da, mai bine cauti alta, ori pregatesti toata suma de investit intr-un diferential si uleiuri de transmisie si rulmenti de diff.