Avand in vedere ca nu au nici o intentie de a aduce 1.8turbo si in Europa, credeti ca merita 30k euro un Forester Xt 2018 cu 30-40mii km? Am vazut cateva prin germania
masina de 5+ ani...ok,apreciata de lipsa modelului succesor...dar totusi...merita oare?
Ca tot suntem grup de pasionati, aici depinde cat de tare ti-a cazut cu tronc masina sau generatia respectiva.
Strict parerea mea, pe termen scurt <3ani poate merita. Mai departe de atat nu stiu. Obiectiv vorbind, este poate generatia de motor cu cea mai scurta prezenta, iar volumele au fost mici. Probleme au fost, mai ales la lansare si se zice ca au fost rezolvate dupa 2017. Asta inseamna efectiv o configuratie de 2-3 ani pe piata in varianta cu probleme si revizuita si apoi disparuta complet, pentru ca a venit 2.4T.
Daca ma uit in urma asa era si outback-ul meu ej253 din 2008. Era singurul cu acel tip de ambreiaj si am adus piesa cu piesa din toata Europa sa fac un kit, farurile erau extrem de scumpe la vremea respectiva si nu gaseai inlocuitor pentru ca a fost putin timp la vanzare acel model. Mai erau diverse componente specifice acelui model produs efectiv 1.5 ani.
Cam asta e treaba si cu xt 2018. Peste niste ani, cand o sa vrei sa il vinzi, o sa aiba deja aproape de 10, se vor cunoaste bine aceste plusuri si minusuri si cel care o va lua de la tine va negocia mult stiind ca e posibil sa intampine aceste probleme. Atunci e posibil sa pierzi foarte mult, sa tragi linie si sa zici "Bai, am pierdut 12k la ea in 3 ani?"
Eu l-as vedea intre 22 si 25k euro sincer.
Arunca un ochi si pe dedesubt. Prin SUA sunt clipuri cu ele ruginite pe burta dupa 3 ani, chiar daca e rugina de suprafata. Dar la 30k parca nu iti convine sa vezi frane, bascule, brate, punti cu rugina...