Trebuie sa aibe rabdare. Nu o sa stea nimeni la reprezentanta sa se forfaie 4-5 h daca ai ghinion si e intepenita bine, si dupa platesti 6 h de manopera la pret de reprezentanta.
Mai bine mergi la un service normal. Daca e intepenita, poti discuta cu ei de exemplu sa o lase peste noapte cu lichid penetrant din belsug si sa mai incerce odata. Daca tot nu iese, iei o decizie, dai chiulasa jos sau stai fara o bujie.
Am avut ceva dieseluri si asta e ceva ce orice posesor ar trebui sa stie. Nu lasam niciodata bujiile prea mult, chiar daca mergeau. Sa le schimbi ceva mai des chiar daca merg, e mult mai ieftin decat dat jos o chiulasa.
In plus , la un diesel modern gen euro 5 sau 6 fac mult mai mult decat sa ajute pornirea iarna, participa si la ciclurile de regenerare DPF, asista la incalzirea mai rapida a motorulu, etc. Deci e important sa nu astepti sa fie complet moarte sa le schimbi.
Dar in faza asta e gen ca in poveastea cu drobul de sare. Da, se intampla ca extractia sa fie dificila, dar pana nu incerci nu vei sti. Daca masina nu are 15 ani si 300 k km, sunt sanse inca sa le scoti usor. Si daca tot umbli acolo, sa le schimbi pe toate. Nu are rost sa fortezi una care inca functioneaza, dar daca iese usor, pune noua chiar daca mai merge teroretic.. Altfel peste un an o iei de la capat.