Blob break 2.0 GX
Subaru club Romania

Blob break 2.0 GX

Relu

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #180 on: August 25, 2020, 11:21:39 AM »
Excelent arata, bravos!
« Last Edit: August 25, 2020, 11:23:57 AM by Relu »

Muttley

  • 5177
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #181 on: August 25, 2020, 11:40:56 AM »
Acum vad ce eleron minuscul are.
Suportul de bara fata se gaseste nou, original, si nu e deloc scump.
WRX SW 2002

Relu

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #182 on: August 25, 2020, 12:40:22 PM »
Senzorii de parcare mai merg? I-am pus cei mai buni senzori care au existat vreodata la noi pe piata, Cobra.
Nici pana azi nu au iesit altii mai buni.
« Last Edit: August 25, 2020, 12:42:17 PM by Relu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #183 on: August 25, 2020, 13:54:01 PM »
Dau f bine jantele, desi nemontate mie nu imi inspirau nimic.
Niste capace centrale si etriere vopsite si e completa treaba.

Urmeaza un polish la faruri? La cel din dreapta pare copt lacul

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #184 on: August 25, 2020, 15:34:46 PM »
Merci Relu! Senzorii sunt buni. Cam panicati (sensibili), mai ales cei din lateral si fiindca eu parchez foarte aproape de un peret in subteran. Dar isi fac treaba foarte bine.

Muttley, da, acel eleron e mai mult o buza, dar din anumite unghiuri arata bine, pare mai aerodinamic fundul. Insa din majoritatea unghiurilor pare prea mic  :o  Bara sta asa pentru ca este usor indoita aripa. Mai exact, a fost agatata bara de fostul proprietar la parcare cu fata si cand a iesit a tras de ea si atat de bine prinsa a fost ca a intins tabla.

Andrei, caut capace. Cele de Subaru sunt o idee prea mici. O sa vina si reparatie la faruri... cat o sa iasa din ele. Unul am vazut ca a fost usor ciobit si umpluta gaura cu superglue. Franele sunt bune. Doar trebuie o aerisire si curatate/infrumusetate putin.
« Last Edit: August 25, 2020, 15:44:54 PM by MihaiFlorescu »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #185 on: August 25, 2020, 15:50:01 PM »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

dmp

  • *
  • 197
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #186 on: August 25, 2020, 15:59:16 PM »
 ;D
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #187 on: August 25, 2020, 16:14:34 PM »
Asa e. Spatele e cam jos. Cred ca va trebui sa mai cobor fata putin :D  (gluma)

La momentul potrivit ma ocup si de suspensie. Momentan mai car una alta asa cum e.
« Last Edit: August 25, 2020, 16:15:24 PM by MihaiFlorescu »

Theophilus+Julsey

  • 842
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #188 on: August 25, 2020, 19:25:56 PM »
Chiar arata bine!!

dan_b

  • 1343
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #189 on: August 25, 2020, 20:11:58 PM »
Polish faruri si e gata :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #190 on: August 25, 2020, 22:10:57 PM »
I wish...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #191 on: August 28, 2020, 16:15:47 PM »
111.750km

Cand credeam ca nu mai am ce sa ii fac pentru a creste "puterea" resimtita, blob-ul break tocmai a facut inca un pas urias inainte. Pleaca de sub mine cu totul, accelereaza de parca ar fi avut frana putin trasa pana acum. Totul doar de la un simplu schimb de ulei de cutie si diff. Intra si mai usor in viteza desi un ulei nu are cum sa rezolve problemele de timonerie, m-am bucurat sa simt o schimbare si in acest sens.

Nu dati cu pietre, am pus rivanol norma GL5 (doar GL5). Am vrut sa vad daca se intampla ce am scris mai sus, pentru ca eram cam sceptic. Si nu am vrut sa dau dublu pe Amsoil existand sansa de a se schimba fix nimic. Probabil ca dupa ce se mai "clateste" cutia de ce a mai ramas in ea si diff-ul mai strange ce pilitura o mai fi ramas, o sa revin la amsoil.


Cum spuneam, avea ceva dubios rau, un motul mineral 80w90 Motul 75w80. In cutie curat si fara prea multa pilitura dar mirosea rau de tot.







Dar la diff-ul spate avea ceva pilitura stransa pe buson in strat destul de gros si cu firicele de metal vizibile, nu doar māl. Iar culoarea uleiului era putin tulbure fata de ce a curs din cutie.




Operatiunea a fost facuta la WIM caruia ii multumesc mult pentru disponibilitate, scule si garnitura la care eu nu ma gandisem. Voi reveni si pentru alte lucrari. Mi-a placut aerul relaxat, de pasionati si fara presiune pe timp. Ba chiar Dan a insistat sa mai scoatem din uleiul din cutie pentru ca 4l au fost prea multi desi am asteptat o gramada sa se scurga tot din cutie. Am mai scos ulterior ~350ml
Bafta in continuare!
« Last Edit: August 28, 2020, 18:40:47 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5177
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #192 on: August 28, 2020, 16:30:14 PM »
Da' ce-are Ravenol, pacatelemele?  ???
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #193 on: August 28, 2020, 16:42:29 PM »
Pur si simplu nu am auzit de el pana anul trecut, a aparut prima data prin buticuri si ateliere de colt de strda principala in satul din comuna din mjlocul pustietatii si pretul este la nivel cu celelalte produse de volum.
Poate este doar perceptia mea. Poate asta este abordarea lor de a intra pe piata... vedem.

Plus ca odata ce dau de o reteta care functioneaza, nu o mai schimb, nu mai fac experimente pe banii mei cu alte variante etc. Valabil la toate consumabilele pentru masina.
« Last Edit: August 28, 2020, 16:45:43 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5177
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #194 on: August 28, 2020, 16:58:05 PM »
Aha, ok, similar cu Maxxis, care-s anvelope panarama doar pentru ca asa cred romanasii care nu vad dincolo de Michelin.
Am intrat pe site-ul Ravenol si exista marca de aproape un secol.

Ciudata pozitie venind de la un fan al unei marci diferite de VW.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #195 on: August 28, 2020, 17:25:59 PM »
Plus ca odata ce dau de o reteta care functioneaza, nu o mai schimb, nu mai fac experimente pe banii mei cu alte variante etc. Valabil la toate consumabilele pentru masina.

WIM

  • 688
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #196 on: August 28, 2020, 17:56:13 PM »
Voi reveni si pentru alte lucrari. Mi-a placut aerul relaxat, de pasionati si fara presiune pe timp.

Te asteptam cu mare placere, Mihai si ne bucuram ca ti-a placut la noi  :)

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #197 on: August 28, 2020, 18:13:45 PM »
Ravenol are peste 10 ani decand e īn Ro. Cred ca bate spre 20. Importatorul parca era din Vrancea.
Ciudat cum n-ai auzit de el pana acu. Creca se găsește mai ușor decāt Amsoil

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #198 on: August 28, 2020, 18:26:26 PM »
Vechimea nu este egala cu potrivirea pentru toate marcile si utilizarile. Poate ar fi trebuit sa spun ca nu am auzit de Ravenol in Subaru intretinut corect de catre un pasionat sau dus la service cu renume pana anul trecut. Similar cu Total, Repsol si alte branduri care exista in lume, dar cine are experienta cu ele intr-un boxer sau intr-o transmisie S-AWD, care a facut multi km si multi ani si a revenit cu pareri dupa schimburi consecutive?

Experimentele pot fi costisitoare si le fac doar daca nu (mai) sunt multumit de solutia actuala. Daca am trecut deja de faza testelor nu mai fac schimbari.

Daca vreti, continuam in sectiunea de discutii despre uleiuri.

PS: Si nu am nimic cu Ravenol. Pana acum este clar ca e mai bun decat ce Motul (rectific, era Motul 75w80) a avut masina mea inainte (schimbat in 2017). Daca am rabdare 30.000km sau 2-3 ani sa vad ca se comporta la fel de bine  sau mai bine ca Amsoil (sau Castrol) in cutie, asta nu stiu...
« Last Edit: August 28, 2020, 18:39:42 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #199 on: August 28, 2020, 23:20:35 PM »
Eu īți pot spune doar despre cutia de Sg aspirat ca duce multe. La modul  ca la a mea s-a mers o buna bucata de vreme cu gume diferite intre punti pana au reușit sa rupă 4 dinți din dif ul central. Și sigur ulei schimbat la 30k n-a văzut. Īn nici un caz Amsoil și alte avioane. Și atāta timp cāt nu vede circuit sau doar off road poți pune aproape orice marca cu specificațiile producătorului și nu vei avea probleme.
Părerea mea. Acu dacă vrei doar ce ii mai bun/scump banii tai, treaba ta. Dar de la un punct mie mi se par bani aruncați.
« Last Edit: August 28, 2020, 23:21:20 PM by Mariansro »