Blob break 2.0 GX
Subaru club Romania

Blob break 2.0 GX

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #260 on: October 26, 2020, 16:10:46 PM »
Jumătate de victorie. Se pare că sticla este matuita pe interior în jumătatea de sus a farului. Oricum are și o crăpătură reparată cu silicon transparent.

Macar acum luminează noaptea de doua ori mai bine. Și abia acum observ că în interior au și ochelarii vopsiți negru.  :laugh: jur că nu se vedea.

 Relu, au fost desfăcute farurile și vopsite sau așa au venit? Mă gândesc că poate a cedat etanșarea și din cauza condensului repetat sau a siliconului folosit s-au pătat/gazat pe interior.

Momentan rămân așa. Probabil o sa le înlocuiesc când nu mai am nimic de făcut la mașina.

« Last Edit: October 26, 2020, 16:14:51 PM by MihaiFlorescu »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #261 on: October 26, 2020, 16:42:12 PM »
Momentan rămân așa. Probabil o sa le înlocuiesc când nu mai am nimic de făcut la mașina.

Mai bine le laşi aşa. Dacă nu vei mai avea nimic de făcut la maşina o vei vinde. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #262 on: October 28, 2020, 17:07:22 PM »
Gata si dreptul. Este intr-o stare mai buna, dar tot patat pe interior este si acesta. Oricum, este mult mai bine acum dpdv al sigurantei rutiere. Vad si sunt vazut mai bine, mai ales pe partea de semnalizare.


Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #263 on: October 28, 2020, 18:13:57 PM »
Arată bine. Sunt curios cât o sa reziste. De obicei tine 1an.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #264 on: October 28, 2020, 20:12:00 PM »
Data fiind starea lor, nu avea sens sa le dau jos de pe masina sau sa ma complic sa maschez si sa le dau cu lac. Varianta cea mai longeviva aceea era.
Rezista si cu "creme de soare" cu ce o dau eu sau altii, ca doar nu le-am lasat asa. Trebuie doar inteles ca orice produs organic sau inorganic se foloseste, acesta ar trebui sa adere la un plastic (ce prin definitie nu este foarte aderent) super polishat si super fin. Deci, nu are de ce sa se tina protectia aia, asa ca trebuie reaplicata, din ce am observat eu pe masinile mele, cam la 4-5 spalari daca sunt spalari mai agresive si se folosesc solutii de degresat sau indepartat insecte etc.

Garantat 6 luni tin doar cu o singura tratare pana la primele semne de oxidare fara nici un fel de intretinere.
« Last Edit: November 01, 2020, 21:49:49 PM by MihaiFlorescu »

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #265 on: October 28, 2020, 20:25:32 PM »
Sa ii fie de bine mașinii și sa te poarte cu plăcere !
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #266 on: November 06, 2020, 10:01:46 AM »
Culori de toamna.





« Last Edit: November 06, 2020, 10:02:51 AM by MihaiFlorescu »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #267 on: November 06, 2020, 11:48:57 AM »
Catalog de toamna - fete frumoase şi maşini japoneze.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Forester

  • 3127
  • The other right!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #268 on: November 06, 2020, 19:27:42 PM »
Sau fete japoneze si masini frumoase...  ;D

Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #269 on: November 08, 2020, 12:26:52 PM »
Mi s-a pus pata de o săptămână... Două... Că aș încerca o automată. Încă nu ii fac anunț ăsteia dar mă bate gândul să o schimb.
Au asfaltat la mine, nu mai e panică sa merg cu reductorul prin noroaie..

Dacă sunt interesați de acest break onest, aștept mesaj în privat.

Voi continua să o aduc la o stare tehnică și estetică respectabilă. Oricum am băgat deja în ea cât m-a costat să o iau, dar se vede și se simte..

Poate e un pitic, poate trece, nu știu, dar ultimele două plinuri de benzină arse exclusiv în oraș în două săptămâni, plus oboseala, mă duc la gândul că mi-ar prinde bine și o automată.
« Last Edit: November 08, 2020, 12:27:50 PM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #270 on: November 08, 2020, 20:49:29 PM »
iti dau legacy si iau eu blobu  :)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #271 on: December 01, 2020, 22:04:53 PM »


Și uite așa a venit și prima zăpadă pentru blobul break. Vineri ne-am hotărât din scurt să mergem la munte. Ambele mașini încălțate de vară, vulcanizări aglomerate, nici loc de geometrie nu am avut, așa că cel mai ușor a fost să încalț de unul singur pentru iarnă pe... Evident, Subaru.

Am pus pe el roțile de pe blobul negru. O anvelopă nu avea presiune, nu știu de ce??
Am căutat acum ce gume sunt și cât de vechi.
Sunt BFGoodrich gForce Winter 2, dot 2017.

Am plecat ușor îndoit de ce avea să urmeze însă mașina a fost extrem de civilizată. Mai confortabilă decât cu roțile de iarnă, nici o vibrație până la 110-115 și direcția a fost perfectă.

Sunt surprins că anvelopele se comportă așa de bine după atâția ani și pe autostradă și pe strat de zăpadă tasată și înghețată, aderență din plin, tracțiune bună pe serpentine și pe iarbă.

Chiar mulțumit de mașină, iar pasagerii care au văzut-o și s-au urcat în ea prima dată au fost surprinși să-i afle anul de producție și costurile.

Dimineața a pornit la -4 grade așa cum pornește și în parcarea încălzită, fără ezitare, și motorul se încălzește repede și bagă căldură rapid in comparație cu mașinile moderne.


Și acum părțile mai puțin bune:
- o să las rivanolul pentru fanii lui, mie nu-mi mai trebuie. Spuneam că mai agață ușor după schimbul de ulei chiar și când este încălzită, deși cutia merge mult mai bine, însă cu venirea frigului intră mai greu în viteze cât timp este rece. Nivelul era sub maxim și am completat cu 300ml de Amsoil rămas de la ultima mașină și deja este mult mai bine și la rece și la cald. O să îl scot pe tot și pun Amsoil în ea.
- pe față am o culisă aproape blocată. Se retrage greu plăcuța și până când o face eu merg cu un tziuit de te ia durerea de cerebel. Ori mergeam tare ori nu frânăm ca să scap de deranj. Sunt deja pe drum kiturile de recondiționare etriere față-spate. Observasem și la schimbul de roți că sunt cam greu de împins culisele. Un alt suspect este hill holder-ul anulat de fostul proprietar la service pentru că rămăsese blocat. Nu știu ce i-au făcut dar uneori mai aud pompa de servofrână la semafor ca și când ar fi foarte puțin apăsată cu mașina în pantă. Dacă apăs frâna dispare zgomotul. La fel și țiuitul în mers. Este de investigat...

La 110 pe autostradă papă 8% și mai sus de 170 nu s-a dus.

Drumuri bune.
« Last Edit: December 02, 2020, 17:14:45 PM by MihaiFlorescu »

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #272 on: December 01, 2020, 22:27:39 PM »
La 4l de ulei în cutie mi-e greu sa cred ca a facut diferența 300 ml. Dar na tu știi. Nu-s fan ravenol sau altceva.
Gumele dacă is ținute în condiții ok ar trebui sa nu fie probleme. Cel puțin pana fac 5 ani cică...
În rest spor și bafta.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #273 on: December 02, 2020, 08:37:55 AM »
Nici eu nu am crezut ca vor face orice fel de diferenta 300ml de orice ulei ar fi fost el. Am pus ce am mai avut. Prima surpriza ca sa nu zic ca este placebo a fost cand imediat dupa completare, masina fiind parcata cu fata, a trebuit sa o bag in R si a intrat din prima, lejer, "ca uns". Am zis ca o fi coincidenta, dar la prima schimbare din 1 in 2 s-a simtit ca intra mult mai usor, desi erau 3 grade afara.

Simptome similare le-am avut la WRX acum multi ani. Pe atunci am trecut de la Motul (Motylgear) la Castrol Syntrax si au disparut problemele. Apoi au facut acelasi lucru si alti 2-3 de pe forum si au confirmat teoria.
« Last Edit: December 02, 2020, 08:43:41 AM by MihaiFlorescu »

MNU

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #274 on: December 02, 2020, 12:06:15 PM »
Problema cu schimbatul greoi la rece ma omoara si pe mine. S-a mai ameliorat dupa schimb de ulei + tratament in CV. Problema persista la acelasi nivel, dar muult mai scurt in timp. Inainte schimbam greu mai mult timp, acum isi revine mai rapid, si schimba mai usor la cald fata de cum schimba inainte, la cald.
Impreza 2.0R 2005

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #275 on: December 02, 2020, 13:58:04 PM »
Incearca Liqui Moly Gear Protect si nu vei mai avea problema asta. Scapi de problema asta la rece, transmisia  va fi mai silentioasa si cel mai mare avantaj e zero span pe buson cand schimbi uleiul, atat la cutie cat si la diff ul spate.

MNU

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #276 on: December 02, 2020, 18:00:24 PM »
Tratamentul meu e tot aia, si a imbunatatit mult situatia, ca rupeam timoneria inainte. Dar de disparut de tot nu cred ca va disparea fara interventie in cutie.
Impreza 2.0R 2005

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #277 on: December 02, 2020, 18:33:09 PM »
La mine nu e grav. Dar o sa o rezolv sper eu cu un alt ulei. MNU, vezi sa nu ai probleme si la crucea aia cardnaica de la timonerie. Lucrurile s-au schimbat mult in bine dupa ce am schimbat-o.

Au ajuns piesele pentru reconditionare frane si conul cu suruburi de la evacuare ca ma dispera pierderea de gaze pe acolo.

« Last Edit: December 02, 2020, 18:42:35 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #278 on: January 18, 2021, 22:52:49 PM »
Să nu zic că nu am poză cu mașina și în sezonul rece, mai exact la -8 grade.





Nimic de raportat. Multe drumuri scurte făcute în ultimul timp. Consumul a crescut la 13 în oraș. Am ajuns la 115.000km

Re: Blob break 2.0 GX
« Reply #279 on: January 19, 2021, 00:16:28 AM »
Sa te bucuri de ea in continuare!

Cand vad placutele alea imi tot aduc aminte cat eram de disperat sa conduc noua achizitie. Am depus actele la Pipera si in loc sa astept sa iasa noile numere, cu tot cu acte,  am plecat ca dementul cu masina din oras. Nici acum nu stiu daca mai era sau nu inmatriculata.  :-[

Apropos de rivanol. Il scot si eu. Intra ca dracu in viteza cand e rece. Tot amsoil am sa-i pun.
« Last Edit: January 19, 2021, 00:30:38 AM by danielalexandru »