Problema... Am schimbat furtunul de la radiator de sus pentru că oricât strângeam colierul tot mai picura spre radiator. Toate bune și frumoase
Am trecut apoi la furtunul servo care tot așa nu mai stătea etanș pe pompa, se vedea lichid, am schimbat și garnitura (oring) vizibil aplatizată și întărită. Am împrăștiat lichid peste tot, a intrat cu greu furtunul de benzina la metru și mai greu clemele de strângere, având un diametru exterior ușor mai mare ca cel original, am completat cu lichid, am tras de volan cu motorul oprit... Lichidul la fel de sus.
Bun, zic sa ii dau la cheie fara sa pornesc. Repet de câteva ori... Același nivel.
Pornesc motorul și iau de volan... Cârâieli de la pompa, spuma in vas, urca nivelul peste și dă pe afară.. zic ok... Sa ridic vasul deasupra că poate are aer și nu trage lichid... Nimic..
Are aerisitor pompa? Ce am greșit? Cred că s-a bulit. Volanul merge in șuturi. Clar are aer pe circuit.
mama lui de Subaru fiabil...