Mihai, pentru timonerie, vezi inainte si dupa postarea
asta.
Principalii responsabili, sa le zic de rang 1:
- articulatia in cruce cu cele 2 bucse de pe axul cutiei - eu am pus OEM, ca nu trag ca oagarul de maneta niciodata;
- articulatia cilindrica de pe maneta - am pus Turn In Concepts, ca am vrut levierul sa fie ferm.
Rang 2:
- bucsa mare de pe podul timoneriei. Am pus OEM, ca nu mi se pare safe poliuretan acolo;
- tamponul din spate, eu am luat Cobb, rigid, ca nu e amplitudine mare in zona aia.
- tampoanele de pe cadrul cutiei. Am luat SuperPro, poliuretan moale.
Rang 3:
- tampoane motor. Am pus Cusco.
- cutie. Cusco.
- Pitch. Perrin.
Ce e spre spate, diferentialul, nu prea are treaba cu modul in care se simte timoneria.
Intentia mea a fost s-o fac rigida si totusi utilizabila.
Tu, daca vrei doar s-o faci sa se simta ca noua, ia cu incredere repere OEM.
La mine nu era nimic uzat anormal, se simtea schimbatorul ok si la inceput, dar la Pfaizar da, erau uzuri, si a fost mai ok dupa ce a inlocuit piesele bulite.